Hej Finn og Lasse!
Tak for jeres svar.
Når det er Google er jeg godt klar at "mange" forhold/faktorer hviler på formodninger.
Forstår jeg dig ret, ? bliver det lidt lettere, at komme til tops og du har "muligvis" ret.
Tager jeg udgangspunkt i et for mig "relevant" søgeord "malertips" har jeg tit tænkt på, hvordan jeg kan ligge som nr. 2, med dette beskedne indlæg og over nogle, som jeg synes er væsentlig bedre. Jeg har dog ikke kopieret noget fra disse, mit er egen indsats, og den er yderst beskeden og "mangelfuld"
Dette undres jeg tit over.
Et andet "malertilbud" har jeg været meget mere aktiv omkring.
Men hensyn til, at du nævner eksempel med udskiftning af tekst med keywords.
Men kan vel også hente noget i, at cashed Google version og dem som har været inde på ens site, kan der vel netop også hentes keywords fra Analytis, og indsætte disse i teksten, stadigvæk under hensyntaagen til læsere, og ikke alene af SEO hensyn ?
Er jeg helt forkert på den ?
Med hensyn til keywords bør der vel også for hver underside kun vælges et/ eller en enkel søgefrase ?
Og disse skal vel med i title og description ?
Hvis ikke vil Google på et eller andet tidspunkt vel selv blive nødt til at vælge selv, og det behøver ikke at være til fordel for sitet.
Ib Abildgaard
Råd & Mal