Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp eller partner til Auto tilbuds portal

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Søger en som ville du kunne lave en portal som .f.eks. autobutler.dk
Jeg er automekaniker og igennem 10 år været selvstændig, men har brug for hjælp med det her eller en partner, jeg ved om alt inden for autobranchen, og tror der er stadig gode muligheder for en god indtjening, da jeg stadig har forbindelser og masser af ideer osv.

Men ved ikke helt hvilke udgifter der er forbundet med det og hvad det koster at få sådan en..?
Så hvis der er en med forstand inden for det område som vil tjene lidt på at hjælpe mig igang med oprettelsen og konstruktionen, vil jeg være meget taknemmelig.

Eller en som vil indgå noget partnerskab som har forstand på driften af sådan en portal, mens jeg har alt viden inden for autobranchen.
Venter spændt på at høre fra nogle interesseret mennsker.

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Dette område er ikke udpræget lukrativt. Jeg kan godt sætte dig i kontakt med en af de allerede etabelerede portaler, hvis du mener du har noget unikt at byde på.

De kan sagtens være interesserede i at få tilført noget viden, og energi, hvis det bliver noget begge parter kan lukrere på.

Du kan droppe mig en pb hvis det er interessant. Ellers må jeg sige at det er et markede som allerede er ret fyldt, og at opstarten af sådan en portal løber op, hvis det skal være et nogenlunde anstændigt produkt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)