Hold da helt kæft!
Hvem er den seriøse her Casper Hansen?
Det profilbilled du har her på amino - havde jeg lavet hvis du gad, at hjælpe mig? Svarede du nogensinde mig tilbage? Nej! Det er jeg så også ligeglad med! Alle har fandme en chance her i livet, alle skal have chancen for at kunne oprette noget, skabe noget eller udrette noget! Det kan da snildt ske, at han gjorde det for at få penge! Men alligevel, giv ham nogle gode tips med på vejen som Hans han gør! Hvis drengen vil prøve, så lad ham prøve og skabe erfaring hen ad vejen! Alt min erfaring har jeg fået via amino So keep going!
Men som sagt før:
Spørg her inde på amino om hvordan man starter virksomhed og sådan! Ha måske et fritidsjob ved siden af, hvis du kan skaffe sådan et. Hvis det var aviser, så start i det små og gør det større. Du kunne eventuelt, starte et lille avis-firma. Det her er bare for sjovt, men så kunne du tage alle de ruter som der var rundt omkring i dit nabolag, også hyre nogle venner til, at hjælpe dig og sådan! Så kunne man eventuelt betale dem noget løn, og du får også løn! Der er en million muligheder for dig!
Keep going!
Jeg ved hvordan det føles, at have en trang til at skabe noget!
- Mads Grønning!