Nej, men nu er der ikke snakke om en mand! Der er snakke om en dreng der er 13 år gammel! Hvordan fanden skulle han også kunne vide det var ulovligt? Det er også blevet rettet hvis man har lagt mærke til det, så ved han det til en anden gang!
Nej, men nu er der ikke snakke om en mand! Der er snakke om en dreng der er 13 år gammel! Hvordan fanden skulle han også kunne vide det var ulovligt? Det er også blevet rettet hvis man har lagt mærke til det, så ved han det til en anden gang!
Over and out!
Fordi det står i de betingelser som han jo selvføgelig har læst inden han tager det i brug. Det er en af de vigtigeste betingelser, og det ved alle sgu.
vh AB
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det profilbilled du har her på amino - havde jeg lavet hvis du gad, at hjælpe mig? Svarede du nogensinde mig tilbage? Nej! Det er jeg så også ligeglad med! Alle har fandme en chance her i livet, alle skal have chancen for at kunne oprette noget, skabe noget eller udrette noget! Det kan da snildt ske, at han gjorde det for at få penge! Men alligevel, giv ham nogle gode tips med på vejen som Hans han gør! Hvis drengen vil prøve, så lad ham prøve og skabe erfaring hen ad vejen! Alt min erfaring har jeg fået via amino So keep going!
Jeg er ikke på underenplov mere.. Send mig en PM så skal jeg give det du ville have. Selvfølgelig skal du ikke lave noget gratis
Mente nok jeg var lidt grov i mine meninger, altså ikke det ville gøre noget. Jeg ville ikke prøve, at lyde som en snerpe af nogen form eller noget. Alle har forskellige meninger, og nogle gange meget hårde meninger! Undskyld da hvis det har ramt nogle ;).
Jeg ville bare lige sige undskyld til alle for det med ref linket. Og jeg har startet en ny thread: http://www.amino.dk/forums/t/155442.aspx#1050279 Jeg håber i vil hjælpe mig lidt i den rigtige retning Håber at "vi" kan ligge dette bag os :D