Hej jeg er en dreng på 13 år. Jeg har altid drømt om at starte mit eget firma og tjene store penge. Jeg har dog forsøgt flere gange men de er alle gået i vasken. De fleste gange skyldes det nok min lave alder
Jeg nyder tit at sidde og læse om andre folks "iværksætterhed" og nu har jeg besluttet mig for at det skal være alvor. Jeg har tænkt på en webshop der sælger trøjer i alle mulige sjove tryk og med fragt, ledelse osv. kan jeg få hjælp af mine forældre (Hvis jeg da kan få dem overtalt).
Jeg ville bare lige høre hvad i synes og nu vi er godt i gang vil jeg gerne dele dette link jeg faldt over den anden dag. Jeg synes virkelig i skal se det http://bit.ly/[fjernet af moderator]
For det første så lad være med at lyv med du vil starte firma. Du har ikke en særlig stor chance som 13 årig.
Det lyder ikke på dig som om du mener det og du bare vil tjene penge. Så heller link til dit link og du får et par kliks istedet for at snyde os til det
Helt vildt fedt at du vil starte i den alder. Jeg er selv 15 år, og jeg ville også elske at starte en Webshop, og føler faktisk også at jeg har styr på der meste - dog vælger jeg lige at få noget erfaring, indtil jeg er de 16-17 år ;-).
Jeg synes at du skal forfølge din drøm, og så husk at være seriøs omkring det. Et link hvor du kan tjene penge på er ikke et godt signal du sender os, og det får os til at føle at du ikke tager det helt seriøst - i hvertfald mig.
Jeg håber du får dine forældre overtalt, og så skal du bare knokle på! Bring it' on!
For det første så lad være med at lyv med du vil starte firma. Du har ikke en chance som 13 årig.
Der er 13 årige som har startet et firma, så han kan da sagtens være den næste. Det kan da bare være at han er et par år foran os, ligesom pubertet-en heller ikke kommer i den samme alder, hos alle.
Giv ham en chance. Det er da virkelig nedern for personen, at du ikke tror på ham - hvad nu hvis han er seriøs?
Han ved der er mange på Amino, han vil tjene penge på en dum side premiumcodes.. Han er lige oprettet. Han har lavet flere oplæg inde på andre forums..
Han ved der er mange på Amino, han vil tjene penge på en dum side premiumcodes.. Han er lige oprettet. Han har lavet flere oplæg inde på andre forums..
Selvom at han lige er oprettet, er det da overhovedet ikke i orden at sige at han ikke tænker på en Webshop, og et firma. Giv dog drengen en chance.
Jeg tager det seriøst og det med freepremiumcodes linket vare for at få et start kapital. Og det giver virkelig dårlig motivation at få sådanne kommentarer som du skriver Casper Hansen og tak for støtten til Casper Jensen :D