Jeg er netop gået i luften med min første webshop, BilligFlash.dk. I den forbindelse kunne jeg rigtig godt tænke mig noget feedback - så hvad synes I?
Lidt om webshoppen: På BilligFlash.dk kan du købe - ja - billig flash. F.eks. kan du købe SD kort, USB stik og lign.
Pt. er sortimentet lidt tyndt, det er fordi jeg har en del varer i restordre hos leverandøren, det skulle der gerne være helt styr på i løbet af 14 dages tid.
Jeg ville blive rigtig glad hvis du vil komme med lidt feedback på mine USB stik. Jeg har forsøgt at prisfastsætte, så der en fordel ved at købe mange, se eksempel: http://www.billigflash.dk/shop/8-gb-usb-196p.html - det er jo typisk erhvervskunder der vil købe mange USB stik af gangen, så det er jo perfekt at få feedback på dette herinde. Kunne du finde på at købe USB stik hos mig - eller vil du hellere have custom USB stik med eget logo og lign?
Jeg er rigtig spændt på at høre hvad I har at sige om min webshop.
Da jeg læste overskriften, troede jeg faktisk at det handlede om du solgte flash animationer, men der tog jeg fejl :)
Din shop ser faktisk ganske udmærket ud. Meget brugervenligt og ikke så meget forvirring, det er altid rart når man ikke skal trykke på 15 knapper før man kommer til det man nu leder efter..
En dejlig ting med lille notits om at i sende om så og så lang tid :)
Godt gået.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Når der kun er 1 time tilbage i afsendelse står der stadigvæk 1 timeR.
Irriterer også mig helt vildt, men valgte at ligge det på hylden, da det nok bare var min perfektionisme der spillede mig et puds. Men nu hvor det ikke kun er mig, må jeg nok hellere se hvordan jeg kan løse problemet... Jeg nægter bare at kalde det time(r), da det så vil få alle de andre timer til at se dårligt ud - jeg finder nok en løsning.
Tak for feedback so far, den er jeg rigtig glad for :)
Når der kun er 1 time tilbage i afsendelse står der stadigvæk 1 timeR.
Irriterer også mig helt vildt, men valgte at ligge det på hylden, da det nok bare var min perfektionisme der spillede mig et puds. Men nu hvor det ikke kun er mig, må jeg nok hellere se hvordan jeg kan løse problemet... Jeg nægter bare at kalde det time(r), da det så vil få alle de andre timer til at se dårligt ud - jeg finder nok en løsning.
Tak for feedback so far, den er jeg rigtig glad for :)
Bare få lavet et simpelt tjek på om det er under 2. Hvis ja, skal du bruge time, ellers timer.