Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye webshop, BilligFlash.dk - hvad synes I?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er netop gået i luften med min første webshop, BilligFlash.dk. I den forbindelse kunne jeg rigtig godt tænke mig noget feedback - så hvad synes I?

Lidt om webshoppen: På BilligFlash.dk kan du købe - ja - billig flash. F.eks. kan du købe SD kort, USB stik og lign.

Pt. er sortimentet lidt tyndt, det er fordi jeg har en del varer i restordre hos leverandøren, det skulle der gerne være helt styr på i løbet af 14 dages tid.

Jeg ville blive rigtig glad hvis du vil komme med lidt feedback på mine USB stik. Jeg har forsøgt at prisfastsætte, så der en fordel ved at købe mange, se eksempel: http://www.billigflash.dk/shop/8-gb-usb-196p.html - det er jo typisk erhvervskunder der vil købe mange USB stik af gangen, så det er jo perfekt at få feedback på dette herinde. Kunne du finde på at købe USB stik hos mig - eller vil du hellere have custom USB stik med eget logo og lign?

Jeg er rigtig spændt på at høre hvad I har at sige om min webshop.

mvh. Katrine :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:26

Da jeg læste overskriften, troede jeg faktisk at det handlede om du solgte flash animationer, men der tog jeg fejl :)

Din shop ser faktisk ganske udmærket ud. Meget brugervenligt og ikke så meget forvirring, det er altid rart når man ikke skal trykke på 15 knapper før man kommer til det man nu leder efter..

En dejlig ting med lille notits om at i sende om så og så lang tid :)

Godt gået.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:35

Rigtig flot og simpel shop. Den er rigtigt lækker at navigere rundt på.

Hvis du vil henvende dig til virksomheder vil jeg klart anbefale dig at finde en leverandør der kan trykke virksomhedslogoer på stikkene.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

Fed shop. Lækker detalje med bølgepappen. Kunne ikke andet end at smile og tænke, smart.

En lille ting.
Når der kun er 1 time tilbage i afsendelse står der stadigvæk 1 timeR.
Mindre detalje, men stadig.

Jeg elsker din informations boks. Thumbs up. 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 13:55

Helt enig med overstående indlæg. Rigtig fin webshop at bruge. :)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 14:05

Zaphod:

Irriterer også mig helt vildt, men valgte at ligge det på hylden, da det nok bare var min perfektionisme der spillede mig et puds. Men nu hvor det ikke kun er mig, må jeg nok hellere se hvordan jeg kan løse problemet... Jeg nægter bare at kalde det time(r), da det så vil få alle de andre timer til at se dårligt ud - jeg finder nok en løsning.

Tak for feedback so far, den er jeg rigtig glad for :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11

KatrineSL:

Zaphod:

Irriterer også mig helt vildt, men valgte at ligge det på hylden, da det nok bare var min perfektionisme der spillede mig et puds. Men nu hvor det ikke kun er mig, må jeg nok hellere se hvordan jeg kan løse problemet... Jeg nægter bare at kalde det time(r), da det så vil få alle de andre timer til at se dårligt ud - jeg finder nok en løsning.

Tak for feedback so far, den er jeg rigtig glad for :)

Bare få lavet et simpelt tjek på om det er under 2. Hvis ja, skal du bruge time, ellers timer.
Er helt enig i at time(r) er mega grimt.
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:10

Hej Katrine. Jeg vil starte med at sige at det er en rigtig flot og overskuelig webshop, med massere af gode tilbud. Hvad har du lavet hjemmesiden i ?

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:13

Mosel, jeg kan se den er lavet på DanDomain webshop.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 15:13

Det er en Dandomain webshop. Faktisk er det bare en standardskabelon som jeg har gjort lidt ekstra ud af :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)