Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye webshop, BilligFlash.dk - hvad synes I?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauw, så må de have fået nye skabeloner siden jeg sidst arbejde med dem. Hvad hedder skabelonen kan du huske det :) ?

Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 15:18

Hvorfor hedder den BilligFLASH? forstår jeg intet af..

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:19

Det er en skabelon som Cygnet har lavet, den hedder Cygnet 3. Der ligger også Cygnet 1, Cygnet 2 og Cyklop_1 som alle er nye skabeloner... Noget pænere end de gamle :)

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 15:21

Nikolaj:

Hvorfor hedder den BilligFLASH? forstår jeg intet af..

Flashhukommelse. Bruges i hukommelseskort, usb stik, SSD HDD og lign...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:41

overskrifter

betingelsen siden husk der underoverskrifter h2 og h3 og forsæt med en h1 og når i begynder blogger på siden og skrive noget om jer , husk også der h2 og h3 for det gøre teksten lettere at læse .

billeder

sæt der tags og titler i derved en chance billeder findes i google billedet søgning.

kontakt siden

sæt der en kontaktformular derved lettere at kontakte dig og øverste op igen der med cvr nummer og telefon nummer 

leverings tid

der står dag til dag levering men der står på siden vi sender deres ordre mandag 15.30  og det  er fredag i dag , det er mere end dag til dag levering

social logoer

husk google plus på siden og facebook og gerne twitter på siden da google er mere begyndt også vurdere en side efter hvor mange likes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 12:54

Hej Mikael,

Tak for feedback.

Mikael christiansen:

overskrifter

betingelsen siden husk der underoverskrifter h2 og h3 og forsæt med en h1 og når i begynder blogger på siden og skrive noget om jer , husk også der h2 og h3 for det gøre teksten lettere at læse .

Jeg kører med h1, h2 overskrifter på siden. Ikke lige på siden med betingelser, men hvad grund skulle der også være til det, jeg ønsker jo ikke at søgeoptimerer siden med betingelser. Kan du evt. uddybe? Det kan jo være jeg har misforstået dig.

Mikael christiansen:

leverings tid

der står dag til dag levering men der står på siden vi sender deres ordre mandag 15.30  og det  er fredag i dag , det er mere end dag til dag levering

Kan godt se problemstillingen. Men nu er det jo weekend og derfor ikke muligt med dag-til-dag levering. Der hvor der står 'Vi sender næste gang: På mandag kl. 15.30' opdateres automatisk alt afhængig hvilken dag det er og hvad tid på dagen. Alle hverdage før kl. 15.30 er der et countdown ur, derefter står der blot at vi sender igen imorgen kl. 15.30.

Er der andre der mener det kan være misvisende at jeg skriver dag-til-dag levering? Kan folk ikke selv regne ud at det er weekend og der menes på normale hverdage? Det er jo svært at skrive en masse tekst i den lille infoboks, det skulle helst være kort og ligetil.

Mikael christiansen:

social logoer

husk google plus på siden og facebook og gerne twitter på siden da google er mere begyndt også vurdere en side efter hvor mange likes

Kræver det ikke at man er aktiv på de sociale medier for at have nogen indvirkning? Jeg kan ikke rigtig se at folk skulle have lyst til at følge mig på twitter eller like på Facebook - det er jo bare hukommelseskort. Skal man have et socialt aspekt på sin side for enhver pris?

@Mikael: Ser frem til at høre dit svar på ovenstående, men hører naturligvis også gerne fra andre 'eksperter' på området :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:15

KatrineSL:

Hej Mikael,

Tak for feedback.

Mikael christiansen:

overskrifter

Jeg kører med h1, h2 overskrifter på siden. Ikke lige på siden med betingelser, men hvad grund skulle der også være til det, jeg ønsker jo ikke at søgeoptimerer siden med betingelser. Kan du evt. uddybe? Det kan jo være jeg har misforstået dig.

Mikael christiansen:

leverings tid

Kan godt se problemstillingen. Men nu er det jo weekend og derfor ikke muligt med dag-til-dag levering. Der hvor der står 'Vi sender næste gang: På mandag kl. 15.30' opdateres automatisk alt afhængig hvilken dag det er og hvad tid på dagen. Alle hverdage før kl. 15.30 er der et countdown ur, derefter står der blot at vi sender igen imorgen kl. 15.30.

Er der andre der mener det kan være misvisende at jeg skriver dag-til-dag levering? Kan folk ikke selv regne ud at det er weekend og der menes på normale hverdage? Det er jo svært at skrive en masse tekst i den lille infoboks, det skulle helst være kort og ligetil.

Mikael christiansen:

social logoer

Kræver det ikke at man er aktiv på de sociale medier for at have nogen indvirkning? Jeg kan ikke rigtig se at folk skulle have lyst til at følge mig på twitter eller like på Facebook - det er jo bare hukommelseskort. Skal man have et socialt aspekt på sin side for enhver pris?

@Mikael: Ser frem til at høre dit svar på ovenstående, men hører naturligvis også gerne fra andre 'eksperter' på området :)

overskrifter

alt er heller ikke søgeord optimering når man bruger overskrifter det er også overskueligheden og siden er svær at overskue når den er så lang uden underoverskrifter .

leverings tid

post sender sender også post om lørdag vis du kunden vælger lørdags levering http://www.postdanmark.dk/da/Privat/Pakker/Indland/Sider/Postpakker.aspx#tab4 vis aflevere pakke lørdag leveres den mandag du kan aflevere pakken i et af døgn posthuse og den leveres mandag morgen en bestilt vare søndag 

social medier

dem bruger mange også kun lidt som likes man får sine tilfreds kunder likes en og man en gang imellem nyheder det behøver ikke være en vild aktivitet

Tilmeldt 9. Mar 12
Skrevet kl. 13:24

Mikael christiansen:

overskrifter

alt er heller ikke søgeord optimering når man bruger overskrifter det er også overskueligheden og siden er svær at overskue når den er så lang uden underoverskrifter .

Lige for at være på den sikre side, så er det nedenstående side der er tale om:

http://www.billigflash.dk/shop/terms.html - ???

Her har jeg bare lavet overskrifterne med fed. Jeg synes den virker meget overskuelig? Er det den side du mener?

Mikael christiansen:

leverings tid

post sender sender også post om lørdag vis du kunden vælger lørdags levering http://www.postdanmark.dk/da/Privat/Pakker/Indland/Sider/Postpakker.aspx#tab4 vis aflevere pakke lørdag leveres den mandag du kan aflevere pakken i et af døgn posthuse og den leveres mandag morgen en bestilt vare søndag 

Jeg er godt klar over hvilke former for levering Post Danmark tilbyder. Mit spørgsmål gik mere på om folk ikke kan regne ud at der f.eks. ikke er dag-til-dag levering hvis de bestiller fredag aften eller lørdag? De fleste ved jo at jo at Post Danmark ikke leverer om søndagen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:20

KatrineSL:

Mikael christiansen:

overskrifter

Lige for at være på den sikre side, så er det nedenstående side der er tale om:

http://www.billigflash.dk/shop/terms.html - ???

Her har jeg bare lavet overskrifterne med fed. Jeg synes den virker meget overskuelig? Er det den side du mener?

Mikael christiansen:

leverings tid

Jeg er godt klar over hvilke former for levering Post Danmark tilbyder. Mit spørgsmål gik mere på om folk ikke kan regne ud at der f.eks. ikke er dag-til-dag levering hvis de bestiller fredag aften eller lørdag? De fleste ved jo at jo at Post Danmark ikke leverer om søndagen.

overskrift 

fede skrift langt mere overskuelige nu , for at se der kommer næste punkt der behøves ikke lave vilde overskrifter h2

levering

der stod i sender på mandag på siden post hus burde i aflevere dagen vis i får ordre fredag aften så kunden kan have sin pakke om mandagen i stedet for tirsdag , det er service som giver ekstra kroner og koster jo ikke ekstra kroner men kun den tid det går at også gå op med ordre om lørdag 

ved ordre fredag kunne man godt spørge om ønsker hurtigt levering lørdags omdeling folk der bestiller fredag og skal have det næste dag skal der nok være nogle der ønsker og de enkle kunder får du oveni ekstra og ekspres levering det kunne også give lidt ekstra kunder

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:16

ser ud som den skal. Godt

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)