Men du er inde på noget rigtigt, netop service virksomhed. JEg ved ikke hvor gammel du er, og hvordan dine fingere er skruet sammen. For på den ene side, så kan man lave en cykel reperation service. Selvom der findes nogle stykker, og man går ind på faglært område.
Men ellerså så er det at man stiller et skema op, hvor man ser hvad er jeg dygtig til, og hvad kan jeg...og hvad er der efterspørgelse på, eller hvad er dyrt. Og hvilke områder er der restriktioner på.....fx el og vvs.
Ikke for at dræbe dine drømme, men jeg tror at hvis du ikke selv har ideerne til hvilken forretning du ønsker at starte, skal du slå det hen et stykke tid, sæt dig ned og brainstorm oven nogle emner du brænder for og arbejd så ud derfra. Hvis du skal starte noget, er det fordi du brænder for det, og ikke bare for at starte noget.
Køb et vinduespudser sæt, stil dig ud i et trafikeret lyskryds og der hvor bilerne holder for rødt pudser du deres forrude og håber de giver dig en skilling (hvilket de fleste vil gøre)
Når du så har tjent de første 10.000 kr køber du 10 nye sæt, ansætter jo friske folk til gøre det samme og tager 15 % af deres indtjening.
Vupti, før du ved af det har du den første million og når den er hjemme kan du starte lige det op du ønsker - måske skibsfart så ... God vind