Reklamen mellem "Kontakt info" (som faktisk er ét ord) og "Email Annoncør" (med lille A) er simpelthen alt for stor, og fik mig til at installere AdBlock igen. Den fjerner helt og aldeles fokus fra, at man også kan kontakte manden bag annoncen. Jeg troede i 100ms at jeg kunne kontakte manden bag reklamen! ;)
Ellers en rigtig god ide (som er set før). Håber i får succes med siden :)
Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net
Måden du kontakter annoncøren på er via den email formular som ligger et lille styk fra reklamen fra den annonce som du nævner. Det andet er kun hvis de har flere annoncer :)
Den er sat der med vilje, da vi mere eller mindre kun lever på indtægten fra reklamerne :). Ikke for at provokere, men for at sætte den et sted hvor den kommer i fokus.
Den er sat der med vilje, da vi mere eller mindre kun lever på indtægten fra reklamerne :). Ikke for at provokere, men for at sætte den et sted hvor den kommer i fokus.
Den er jeg ligesom med på, og det er nok bare mig der er gammeldags :)
Hvis det var min side, ville jeg slet ikke have reklamer på, og så ville jeg tage 5% kommission eller hvad der var rimeligt.
I min verden, så er reklamer er noget man lige så stille indfører, når det giver mening, og man kan gøre det uden at fjerne fokus fra det faktiske indhold. Dette er der nok mange holdninger til, og det er sagen lidt uvedkommende, så jeg vil lade det ligge :)
Men igen, held og lykke med siden ;)
Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net
For vi skulle kunne tage kommission skulle vi investere en masse programmør timer, og om annoncørerne er interesseret i dette tvivler jeg lidt på, men ved det ikke.
Vi indfører reklamerne fra starten, så folk ikke bliver forvirret når de så kommer op(Reklamerne). Men ja det kan blive for meget, syntes jeg dog personligt ikke det er lige nu.
Men tak for din holdning! Det er jo det som gør ting bedre, det er når andre har en holdning til ens produkt.