Vil i kære aminoer, bruge 1 minut på at give os feedback på vores nye hjemme side på forhånd mange tak. |
hov hvor blev linket af ?? netværkfyn.dk
hov hvor blev linket af ?? netværkfyn.dk |
Hej Mikkel ÆØÅ er skidt i donæmenavnet når du skal linkbuilde. Lille bagdel. Med fed ide. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Se nu, jeg har ondt i øjnene..
Overordnet så er det den grafiske side af hjemmesiden der godt kunne bruge en lille overhaling. Jeg har ikke læst selve teksten på hjemmesiden, så jeg håber nogle andre vil :) Fortsat god aften. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Jeg synes designet halter en del - det er ikke en side, der virker troværdig på mig. Hvad gør I, hvis et medlem sælger varer/ydelser, hvor prisen starter ved 250k og ingen i netværket kan skaffe medlemmet et salg? I lover jo omsætning jf. jeres side. Jeg ser det som useriøst at love omsætning, det afhænger jo helt af hvor aktive medlemmerne hver især er, og om deres produkter/salg er attraktive. Det er ikke noget et netværk kan eller skal garantere. I skaber bare rammerne at medlemmerne kan udveksle kontakter, og derigennem forhåbentlig få nogle ordrer. Få nogle til at kigge på designet af siden - det er det første indtryk besøgende får af jer, og det skal gerne være så godt, at de vil smide knap 8k om året for at være med. Hvad skal få mig til at vælge jer fremfor BNI, Global Network osv.? MVH Thomas |
Så er der et par sider her, der virkelig har f*cket up ;-) http://www.virgin-atlantic.com/gb/en.html MVH Thomas |
Helt ok venner, har ændret farve, og fjernet løfter om omsætning |