Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget kan jeg få for min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Godaften alle I kære aminoer!

Jeg har noget som jeg gerne vil finde ud af, og det håber jeg at I kan hjælpe mig med. Spørgsmålet er: Hvor meget vil I tro, at jeg kan få for min hjemmeside - www.godtvoks.dk?

VIGTIG INFO:
Den har på de sidste 5 måneder indtjent 2602 kr. Den har eksisteret siden maj 2011. Den har mellem 50-100 varer som ligger på side 1 på google når du søger på navnet. Den har 130 varer i alt. Især populære søgerod som "Trontveit attitude" eller "trontveit voks" ligger på side 1. Jeg har kviteringer hvor jeg kan bevise at jeg har investeret over 30.000 kr. i SEO, udvikling og design (investerede for 20.000 kr SEO sidste måned). Det er en affiliate hjemmeside, så den har INGEN omkostninger. Den har 10-15 besøgende hver dag indtil videre. Det er en niche side, i form af at varerne får en vurdering af kunderne/brugerne, altså et stjernesystem/stjernevurdering (IKKE IMPLEMENTERET ENDNU, MEN DET KOMMER). Den har 9 partnere. Den sponsorerer www.stylehair.dk som skriver seo artikler og henfører til www.godtvoks.dk (Omkostningsfri!)

ALT INFO KAN SELVFØLGELIG BEVISES!

På forhånd, tusind tak for hjælpen :-)

Mvh Mikkel Hougaard

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Man plejer at sige 1 måneds indtjening gange med 12..

Lad os sige du tjener ca 520 kr pr måned.

520 * 12 = 6240 kr

vh

AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Hougaard:
Det er en niche side

Nej det er er det bestemt ikke.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nu, nej. Men det bliver det :-)

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, men når jeg har investeret 30.000 kr, tror jeg godt at man kan kræve lidt mere.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har invisteret 30 kilo i SEO hos hvem? Men desværre det er ikke ligfrem en niche side så meget mere får du ikke.

Det var dog også dumt at bruge 30 kilo i SEO :P

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Hougaard:

Okay, men når jeg har investeret 30.000 kr, tror jeg godt at man kan kræve lidt mere.

Hvis jeg var dig ville jeg se sådan på det, at nu har du investeret de penge. - nu kan du lade siden stå lidt og høste frugt af din investering.

hvis siden eksempelvis næste par måneder tjener 1000 kr hjem til dig, begynder det jo allerede at ligne noget. - og så kan du sælge den for det dobbelte, hvis vi bruger ovenstående beregningsmetode.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Hougaard:

Okay, men når jeg har investeret 30.000 kr, tror jeg godt at man kan kræve lidt mere.

hvis jeg var dig havde jeg brugt 5000 på en webshop der var 8 gange bedre end dette look -

derefter 5000 på SEO over 10 måneder ca.

30000 lyder helt vildt og spild af penge med det du har opnået.

Med det beløb burde du omsætte for meget mere, hvis du har brugt masser af penge på SEO og dine besøgende ikke konverterer kan du jo ikke tage det med i prisen da det har været formålsløst.

Håber altså du finder en køber der kan rette lidt op på tallene og så ellers god vind til dig i en anden branche 

ps det lyder hårdere end jeg egentlig mener det :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, jeg købte for ca. 20.000 SEO for 1 måned siden, 6000 pr. måned + moms. Så det tager nok noget tid før nogen virkning :-)

Men forstår godt.

Og tak for svarene

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du har misforstået hvad det vil sige at have en niche side. Det har intet at gøre med om brugerne kan vurdere produkterne, det handler om at finde et niche marked, altså et begrænset marked med få konkurrenter. 

Din side er på ingen måde en nicheside, billig voks er næst efter mobil telefoner en af de mest udtømte affiliate markeder. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)