hvor er de 35-38.000 likes så når jeg kigger på dine sider er der ikke så mange den meste på er der 631 likes
Det er 2 facebook sider, som jeg smider opslag på så jeg får flere besøg til Wazzo - de er ikke på Wazzo, og har praktisk talt intet at gøre med siden.
Mikael christiansen:
desuden er man sikker på at beholde trafik beholde links , jeg tjekket siden med alexa rank http://www.alexa.com/site/linksin/wazzo.dk
Der må jeg være ærlig og sige, at det ved jeg ikke. Man får siden som den er nu, så det vil jeg da gå fuldstændigt ud fra ;-).
vis skal beholde besøgene skal man beholde disse facebook grupper som du har alle samme som du smider opslag op på
man kan miste meget vis du ejer noget eller dine venner linker til siden og de fjerner links ,man kan jo tjekke links og man kan derved se hvor trafikken den er fra
derved ved en overtagelse skal man tjekke hvor links er fra
hovedpart trafik kommer fra facebook sider som du ikke linker til det er meget relevant for en køber om de overtager disse facebook sider , for det er ekstremt sjældent nogle har 35-38.000 likes selv amino.dk har det ikke og du vil ej linke til eller formidle i tråden hvor den trafik er fra og det vil øge meget salgsværdien vis du formidlet hvor disse likes kommer fra og det øge værdien meget vis man overtager det
lige nu ved man ikke hvor meget man overtager i trafik , da hovedparten af likes forsvinder måske
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
hovedpart trafik kommer fra facebook sider som du ikke linker til det er meget relevant for en køber om de overtager disse facebook sider , for det er ekstremt sjældent nogle har 35-38.000 likes selv amino.dk har det ikke og du vil ej linke til eller formidle i tråden hvor den trafik er fra og det vil øge meget salgsværdien vis du formidlet hvor disse likes kommer fra og det øge værdien meget vis man overtager det
Man kan godt overtage siderne for lidt ekstra penge med i købet, eller også kan jeg henvise til et par gutter som har nogle store facebook sider - som de sælger ;-).
Casper, bare lige til info, så er det ikke en god idé at sælge en likejacking side, eftersom Facebook patcher disser sider, og sørger for at nægte siderne og deres indhold afgang til Facebook.
Casper, bare lige til info, så er det ikke en god idé at sælge en likejacking side, eftersom Facebook patcher disser sider, og sørger for at nægte siderne og deres indhold afgang til Facebook.
Tjaaah, det er korrekt. Jeg kan ikke selv se et problem med det, og hvis de så endelig gør det, så ofrer jeg/køberen nok gerne 200-500 kroner på et nyt domæne.
Jaja selvfølgelig :-).. Altså pengene kan sagtens strømme ind, men Facebook kan patche scriptet og dets efterfølgere. Men det er jo ikke sikkert at det sker :-)