Mikkel Mikjær Christensen: Det ligner et scam for at lokke kunder til!
???
Indikere du at det er noget jeg har fundet på, og at jeg selv har lavet webshoppen? For så må jeg desværre fortælle dig at du tager fejl
Jeg tror det Mikkel mener er at det ser lidt underligt ud at der hverken oplyses priser, bindingsperioder eller andet.
Den var ikke møntet på dig, men på firmaet med webshoppen. Lidt som Nicolaj også kommer ind på.
Det skyldes nok at vi gennem årene har set mange luskede typer af bindinger - Men om det her er en af dem eller bare dårlig informationsniveau, er svært at sige.
Som Johnny også tidligere kom ind på så er selve MVS heller ikke godkendt af E-handelsfonden, men bruger bla logoet i deres Footer, så det allround ser ud som om at hele forretningen er godkendt af dem, og ikke kun deres webshops type godkendelse.
Der er ingen bindingsperioder, priser, gebyrer eller andet oplyst, så alt i alt ligger informationen i bunden af klassen.
Jeg har også selv svært ved at finde referencer og eksempler på udseende, dokumentation og funktionalitet i shoppen. Så lad os bare sige de mangler alle de informationer man er vant til der er standard for branchen, hvilket jo altid ser lidt mistænkeligt ud i manges øjne, når de har set lidt af hvert.
Men ikke nødvendigvis ensbetydende med at der er noget lusket i det.
Manglende erfaring/viden gør ikke nødvendigvis svindler :)