Umiddelbart var min første tanke ("Hvad i alverden er MVS Webshop") - På trods af at jeg med mine års erfarring troede jeg kendte mere eller mindre alle nævneværdige webshops i Danmark.
Samtidig er din tråd så fyldt med sarkasme at jeg er lidt i tvivl om det overhovedet er et seriøst spørgsmål?
Skal jeg tage udgangspunkt i at det ér seriøst, så vil jeg sige at du ikke skal vælge webshop efter økonomisystem. Det er ikke fakturaerne og momsregnskabet du skal leve af. Det er at sælge produkter. (Jeg må formode at det er en konkurrence du har været med i fordi du har økonomisystemet?)
Så inden du springer på nogensom helst bølge og vogn, og bruger et utal af timer på at oprette produkter og rette i shoppen og opsætte den. (hvilket man hurtigt kan bruge 300+ timer på) Så synes jeg du hellere skal lægge en strategi på hvad du vil sælge over nettet og derefter finde en løsning/webshop der passer til dit behov.
Mange ender med at blive overraskede over at de senere i forløbet finder ud af at de har valgt et shopsystem der faktisk slet ikke kan understøtte de valg der er nødvendige for deres produkter/branche/strategi. Det er synd.
Der findes flere webshops der er virkelig anbefalelsesværdige hvor det er billigt at komme igang med gratis templates, så de 3 måneders gratis hosting, har i teorien en værdi på under 1000 kr, hvis vi sammenligned med de dyreste og bedste webshop systemer i danmark
Her kan nævnes både DanDomain og Scannet, hvor du også kan få lavet unikt webshop design
Så umiddelbart synes jeg ikke det lyder som en god deal for et fuldstændig ukendt system. Men en præmie er en præmie, så tillykke med at du har vundet noget :)
Men igen.. som min pointe er.. Pas på med ikke at springe hovedkulds ud i det... Den tid du skal bruge på produktoprettelse og indstillinger kommer lynhurtigt til at opveje den ca 1000 kr værdi som præmien har, og så er det bund ærgerligt hvis systemet ikke er til at arbejde med. Så er det forfra med et nyt system.
Men hvis det er godt og til at arbejde med, så er det jo bare lækkert. Igen vil jeg porientere at jeg ikke kender systemet, men jeg følte jeg måtte give dig en lille reminder, så du ikke laver samme fejl som mange andre.