Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger uddannelse indenfor iværksætteri

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Se mit nye website her

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:06

Yes, 9 ud af 10 startups fejler. Man kan ikke vinde hver gang.  Vi skal igennem alle de nævnte fejl før eller senere. Jeg er personligt stolt af at have begået samtlige af de nævnte fejl i større eller mindre omfang, hvilket har været en fed uddannelse:-) man bliver jo klogere. Kast dig ud i det, "fail fast" og accepter en miss-rate på 9/10 på alt hvad du laver. Hvis du har en bedre  miss-rate, er du ikke ambitiøs nok...  

Fra Århus
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:19

Ferdinandkjaer:

Yes, 9 ud af 10 startups fejler. Man kan ikke vinde hver gang.  Vi skal igennem alle de nævnte fejl før eller senere. Jeg er personligt stolt af at have begået samtlige af de nævnte fejl i større eller mindre omfang, hvilket har været en fed uddannelse:-) man bliver jo klogere. Kast dig ud i det, "fail fast" og accepter en miss-rate på 9/10 på alt hvad du laver. Hvis du har en bedre  miss-rate, er du ikke ambitiøs nok...  

Uha, jeg er så dårlig til bastante udmeldinger. Så tror jeg vil undlade at kommentere denne yderligere end at notere, at en miss-rate på 9 ud af 10 nu hverken er noget, jeg ville stræbe efter eller se som tegn på, at man er tilpas ambitiøs.

Yes til learning-by-doing. Yes til loving-to-fail. Men miss-rate på 9 ud af 10 på alt hvad man laver, så er man i mine øjne både en ualmindeligt dårlig iværksætter og dømt til at fejle...

Se mit nye website her

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)