Hej aminoer, |
Hmm. Hvad er din alder?
Tag eventuelt en innovationslinje på Handelshøjskolen eller sådan noget.
Hej aminoer, |
Hmm. Hvad er din alder? Tag eventuelt en innovationslinje på Handelshøjskolen eller sådan noget. |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Jeg er 22. Men er igang med at starte flere virksomheder med forskellige mennesker fra kbh så bliver nød til at være klar til møder og lign. i hverdagene. |
Jeg vil også mene, at Handelshøjskolen kunne være en god idé. CBS er vist meget opmærksomme på at indarbejde iværksætteri i undervisningen. De har også en underdeling ved navn "Copenhagen School of Entrepreneurship". |
Business coach
Fedt. Tak Er der andre som kender noget i KBH? Er der ikke en 1 årig iværksætter udd eller lignende? |
Fedt du overvejer KaosPiloterne. Så vil jeg da gerne dele lidt facts og erfaringer med dig: Hvad er KaosPiloterne: KaosPiloterne er en international iværksætter, leder- og innovationsskole. Siden 1991 har skolen tilbudt en 3-årig fuldtids SU-berettiget uddannelse i creative project-, process - and business design, foruden konsulentydelser og ledertræning via konsulentenheden KaosWorks. Skolen er kendt for sin "KP is what you make it" indstilling til sin rolle i verden. Dvs. et sted der udvikler potentialer både gennem reel undervisning, men også igennem et stærkt og generøst fællesskab og netværk. Resultater: - 95% af de sidste 10 års KaosPilot studerende er i dag i arbejde - 40% har startet egen virksomhed. Eksempler på virksomheder er ShoeTheBear, Kadaver, PlanB m.fl. For yderligere oplysninger:
|
Se mit nye website her
Jeg er lidt i samme boldgade. Har startede virksomhed, men den er pt af en størrelse der gør det muligt at studere ved siden af. Jeg synes innovation, marketing og produktudvikling er rigtig spændende, men samtidig vil jeg gerne lære mere om nødvendige ting som feks regnskab, jura, salg mm, selvom jeg synes det er rigtig kedeligt, kan jeg godt lidt at have en finger med i alle områder af min virksomhed. Det skal også være i kbh. JCE |
Hej Ja men du kan ikke blive uddannet til iværksætter, så vidt jeg evd så det er noget man har i sig eller ej. Men du kan få kurser i hvordan man driver en virksomhed, hvordan man fører sine ideer ud i livet osv. Jeg bla.a afholder kurser som emne event planlægger bryllupsarrangør, kontra iværksætter, du kan se på min hjemmeside www.weddingdeluxe.dk Ellers er der en masse iværksætter kurser på Fof og Aof osv osv.. K.h Lina |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk