Per sonligt, så drømmer jeg om, at få afbetalt noget gæld, for derefter, at få en Mercedes E300 med automatgear og hvide lædersæder.
Uha, jeg har haft mange drømme, og jeg har indfriet en god portion af dem. Nogle af de drømme jeg har indfriet er at tabe halvdelen af min kropsvægt, at flytte til Californien, at få en sportsvogn, at løbe et marathon (løb nr. 2 i søndags), at bo et eksklusivt sted m.m.
Hver gang jeg har indfriet en drøm, opstår en ny som går lidt længere. At køre i en sportsvogn med 400HK bliver også hverdag, og så begynder man at kigge på biler med 5-600HK istedet.
Overlæggeren kan hele tiden flyttes, men jeg synes de materielle ting er lidt som vin. Når man kommer til et vist punkt, er opgraderingen ikke rigtig prisen værd. Lad os sige at man normalt køber vin til 200 kr. flasken. Hvis man så køber en flaske til 300 kr. istedet, køber man en vin der er 50% dyrer. Men den er måske kun 10% bedre, fordi standarden og kvaliteten i forvejen var meget høj. Er den så 50% mere værd? Næææ...
De materielle drømme fylder efterhånden mindre og mindre for mig. Jeg nyder de ting jeg har, den levestandard jeg har, og de muligheder jeg har. Jeg vil meget nødigt undvære det, da en god levestandard i høj grad gør livet lettere. Men de mentale drømme og sejre betyder mere for mig nu, end de nogensinde før har gjort.
Mvh Carsten