Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er din drøm, den da du får eller fik success?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

Næsten os alle konkler hård dag ud og dag ind, i håb om at få success en skønne dag :-)

MEN hvad gør du den dag du får success? har du en drøm om at rejse jorden rundt en fed bil eller lign?

Per sonligt, så drømmer jeg om, at få afbetalt noget gæld, for derefter, at få en Mercedes E300 med automatgear og hvide lædersæder.

se den her:
http://www.dba.dk/mercedes-e300-30-cdi/id-500747886/

Hvad gør eller gjorde du den dag du får success med din virksomhed?

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:08

Den dag jeg for alvor får succes, og stor indtjening tager jeg en luksus tur til Seychellerne! :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:08
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

hvis man skulle gå hen og få succes en dag, så er den bil da lidt tam? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:31

jeg drømmer om en 1 værelset lejlighed gerne lidt udfra stranden i vedbæk tæt ved station og fitness og byen , kunne få massage hverdag efter træning og kunne have tid til gå en lille tur hverdag i skoven 

ellers bare nyde livet uden at vide , jeg forurener for meget for vis jeg kommer til at smid plastic på gaden eller slukke en dag for strømmen hvor har man dårlige samvittighed der kan jeg godt have svært ved sove roligt for tænker på hvor slem ting gjorde mod vores kære moder jord , jeg tror mange som mig har det dårligt med at leve i for meget luksus 

jeg har prøvet at leve lidt dyrt , men hvor var det slemt , min mor og far var venlige at sidste gang give en stor del af vores arv til et børnehjem i grønland , det varmer ens iværksættere hjerte , man skal sørge for kun at have nok til sig selv , jeg har dog en lille drøm om en 1 værelset lejlighed det er vild luksus , 2 værelset er bare noget der vil give mig en dårlige samvittighed og så man give noget væk for der er andre i verden der mangler mere end mig  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Dec 11
Skrevet kl. 14:51

Ok, det synes jeg er en fin tankegang.

Der må jeg nok indrømme, at jeg er væsentligt mere materialistiske. Men har heller aldrig prøver at have mange penge, og det kan jo være, at det ændre sig, når man har prøvet det....

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 14:55

Tobias L N:

Det kommer da an på hvad trådstarter definerer som succes? Det er da en udemærket bil han har kigget på og der skal da alligevel en forholdsvis god løn til at betale for sådan et dyr. Særligt hvis den skal købes nyere..

Jeg drømmer selv om en Audi A5 Sportback 3,0 TDI og et lækkert nybygget hus til omkring 2 millioner. Den dag jeg opnår det, sætter jeg mig blot nyere mål for succes. Det skal siges at disse mål er materialistiske. Som det ser ud lige nu, ser jeg mig selv som succesfuld når jeg kan leve af min virksomhed..

Tilmeldt 9. Dec 11
Skrevet kl. 19:09

Tobias L N:

det er hvad der passer for min ide om success:-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glen:
Per sonligt, så drømmer jeg om, at få afbetalt noget gæld, for derefter, at få en Mercedes E300 med automatgear og hvide lædersæder.

Uha, jeg har haft mange drømme, og jeg har indfriet en god portion af dem. Nogle af de drømme jeg har indfriet er at tabe halvdelen af min kropsvægt, at flytte til Californien, at få en sportsvogn, at løbe et marathon (løb nr. 2 i søndags), at bo et eksklusivt sted m.m.

Hver gang jeg har indfriet en drøm, opstår en ny som går lidt længere. At køre i en sportsvogn med 400HK bliver også hverdag, og så begynder man at kigge på biler med 5-600HK istedet.

Overlæggeren kan hele tiden flyttes, men jeg synes de materielle ting er lidt som vin. Når man kommer til et vist punkt, er opgraderingen ikke rigtig prisen værd. Lad os sige at man normalt køber vin til 200 kr. flasken. Hvis man så køber en flaske til 300 kr. istedet, køber man en vin der er 50% dyrer. Men den er måske kun 10% bedre, fordi standarden og kvaliteten i forvejen var meget høj. Er den så 50% mere værd? Næææ...

De materielle drømme fylder efterhånden mindre og mindre for mig. Jeg nyder de ting jeg har, den levestandard jeg har, og de muligheder jeg har. Jeg vil meget nødigt undvære det, da en god levestandard i høj grad gør livet lettere. Men de mentale drømme og sejre betyder mere for mig nu, end de nogensinde før har gjort. 

Mvh Carsten 

Tilmeldt 9. Dec 11
Skrevet kl. 08:30

Carsten Jacobsen:

Glen:

Uha, jeg har haft mange drømme, og jeg har indfriet en god portion af dem. Nogle af de drømme jeg har indfriet er at tabe halvdelen af min kropsvægt, at flytte til Californien, at få en sportsvogn, at løbe et marathon (løb nr. 2 i søndags), at bo et eksklusivt sted m.m.

Hver gang jeg har indfriet en drøm, opstår en ny som går lidt længere. At køre i en sportsvogn med 400HK bliver også hverdag, og så begynder man at kigge på biler med 5-600HK istedet.

Overlæggeren kan hele tiden flyttes, men jeg synes de materielle ting er lidt som vin. Når man kommer til et vist punkt, er opgraderingen ikke rigtig prisen værd. Lad os sige at man normalt køber vin til 200 kr. flasken. Hvis man så køber en flaske til 300 kr. istedet, køber man en vin der er 50% dyrer. Men den er måske kun 10% bedre, fordi standarden og kvaliteten i forvejen var meget høj. Er den så 50% mere værd? Næææ...

De materielle drømme fylder efterhånden mindre og mindre for mig. Jeg nyder de ting jeg har, den levestandard jeg har, og de muligheder jeg har. Jeg vil meget nødigt undvære det, da en god levestandard i høj grad gør livet lettere. Men de mentale drømme og sejre betyder mere for mig nu, end de nogensinde før har gjort. 

Mvh Carsten 

Rigtig spændende...... tror helt bestemt du har fat i noget der. Men tror også det er noget man skal prøve, for at kunne "slå sig tilfreds med mentale sejre"

Ja, jeg ville da også gerne en dag ligge og ræse rundt i en ferrari, men når jeg kan ligge og køre rundt i en mercedes, så er jeg tilfreds.....tror jeg da...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)