Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopper 13-17 årige?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Hvilke erfaringer har i med denne målgruppe i alderen 13 til 17? 

Jeg sidder inde med en youtube kanal med denne målgruppe der har fået 100.000 visninger på en måned. Dette er med meget lidt aktivitet fra min side af (ca. 15 videoer). Og der potentiale for mange flere videoer.

Nogen som ved om disse unge mennesker slipper deres visa electron eller mastercard på nettet?

Mvh, Emil.

Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:12

Det gør de helt sikkert, jeg er 16 (begyndte at handle på nettet som 14-årig) og jeg køber alt fra fotoudstyr til tøj på nettet. Mange af mine kammerater og venner handler også på nettet og de køber også alt mellem himmel og jord.

Så du kan bestemt regne med af unge i alderen 13-17 år handler på nettet!

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 09:16

Tak for svarret! Det jo ikke til at vide synes jeg. Når jeg tænkter tilbage (er kun 19), så vil jeg da mene jeg selv begyndte da jeg var 14-15 år gammel tror jeg.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 09:17

Jeg er 15 år og jeg handler ofte på nettet. Dog er der mange på min årgang der ikke engang har et kort. Tror det er meget få 13 årige der har kort.

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 09:22

Ja det også den største begrænsning vil jeg mene om de har kort.

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 09:24

Hej

Ja helt sikkert.

Eneste lille "hage" ved sådan en type kunde vil være brugen af Visa Electron/Meastro, hvor kredit delen ikke er optimal, hvis ikke du har produktet på lager til omgående afsendelse. Du må ikke trække pengene førend en vare er afsendt og på disse "debit-kort" som Visa Electron, så kan unge hurtigt få opbrugt alt hvad der er på kontoen og så kan du ikke trække pengene, hvis du f.eks. først sender varen 10 dage senere.

...ellers er det en super målgruppen, som ofte køber hos Fodboldonline.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 09:27

Det en god pointe, det var jeg ikke klar over. Tak.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:35

Salg har steget voldsomt de sidste par år, og det kommer til at fortsætte. De unge er dem der er helt i front, fordi de er vokset op med nettet og har meget mere tillid til det end andre. Jeg er selv 18 år, og min personlige- og omgangskreds erfaring med nethandel er stor, langt de fleste foretrækker at købe ting på nettet fordi det er "convenient". Husk også på at flere og flere unge har en smartphone, og handlen på disse er stigende, så en mobiloptimeret hjemmeside er en god idé.

God dag,
Asger :-)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 09:42

Ja det fuldstændig korrekt. Har læst en rapport om hvor meget e-handel på mobilen er steget, og det er i fortsat vækst.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 09:43

Hej.

Jeg er stort set enig med ovenstående personer. Unge mellem 13 og 17 år handler på nettet. 
Jeg har dog en lille kommentar til det problem, at unge mennesker bruger deres mastercard og lignende når de handler på nettet. Nogle unge mennesker låner deres forældres Visa kort til at handle på nettet med :)

Mvh 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)