Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopper 13-17 årige?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

BONUSspørgsmål:

Hvad køber denne målgruppe så? 

Min ide er at denne målgruppe handler sportsudstyr, hårprodukter o.l., tøj, (elektronik). Noget jeg har overset? Hvad kan denne målgruppe lide?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:55

Accessories tror jeg er et stort marked, og der er mulighed for at finde nicher og tilbyde noget "ekslusivt". Man er især bevidst om sit udseende i den aldersgruppe.

Med venlig hilsen,
Asger

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:35

Jeg har en datter på 15 og hun låner ofte mit dankort til at bestille på nettet.
Hun køber mest tøj - og mest det hun ikke kan få i Kolding hvor vi bor.
I går bestilte hun feks en sweatshirt fra en eller anden hjemmeside, som er det eneste sted hvor denne sweatshirt kan købes.

Hun har også købt feks tøj hun skulle bruge til dans og en blazerjakke hun skal have på til sin konfirmation.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 10:44

Det med at de unge får opbrugt deres penge hurtigt på kortet og dette kan være et problem hvis varen ikke er på lager, er faktuelt forkert. 

Når der laves en ordre på et debet kort, bliver beløbet forhåndserserveret så det senere kan hæves når varen kommer på lager igen. 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:09

Der er jeg så ikke helt enig med dig Alexander :)

Jeg er 13 år og jeg ved at der er mange på min alder der handler på nettet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15

Jeg er selv 15 år, og jeg har da købt ting siden jeg var 13 år. Jeg tror dog ikke at der er mange der har et 'kort' som 13 årige, så derfor vil jeg nok mene at de først begynder som 14-15 årige. Men der er helt sikkert også nogle som lige får logget deres forældres kort op af lommen engang imellem (blandt andet mig selv ;o).

Så Ja, 13-17 årige shopper, og jeg tror det bliver mere normalt at unge mennesker shopper på nettet i fremtiden :-).

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)