Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første Adsense side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg har lavet min første hjemmeside nogensinde med henblik på Adsense indtjening.

Jeg har valgt et forholdsvist simpelt og banalt tema i form af opskrifter - nærmere betegnet bananmuffins

Det er et udemærket søgeord, der ifølge Google Keyword tools har ca. 8100 gennemsnitlige søgninger om måneden. Jeg håber, at jeg i fremtiden kan komme op og ligge nr. 1 på organiske søgninger indenfor søgeordet "bananmuffins".

Det er i denne forbindelse jeg gerne vil have feedback på, hvad jeg kan gøre for at siden blive bedre.

- Skal der vælges et andet og mere fancy tema?
- Hvor vil det være bedst at placere Adsense reklamerne?(efter jeg er blevet godkendt)
- Nogen vigtige ting, som jeg skal huske på i forbindelse med søgemaskineoptimering?

Håber jeg kan få en masse konstruktiv kritik - og håber samtidig også at I kan bære over med, at det er min første side.

Venlig hilsen,
Martin Jensen

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:18

Godt spottet! Der er dog "kun" ca. 3000 eksakte søgninger på bananmuffins og banan muffins, men det er mere end rigeligt!

Jeg synes godt du kunne udvide dine opskrifter lidt med flere billeder og måske en lidt mere detaljeret fremgangsmåde så idioter som mig kan lave dem.

Ellers fint og simpelt layout - me like.

PS. Din keyword density er alt for høj på bananmuffins. Mit plugin måler det til 10% hvilket er waaaay too much. Jeg vil ikke anbefale at have et højere end 2-5%. Er det højere end det virker det unaturligt for google.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00

husk social logoer på siden google plus facebook og overveje twitter

kategorier alle sider hvilken underiser og sider er  der på siden det er ret trættennede at klikke konstant tilbage forsiden for at finde de andre undersider

en kontakt side mangler og en om jer side mangler der 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:34
Der er masser af søgninger. Men er der annoncører? Min tanke er at de fleste nok finder hvad de søger hos dig. Dvs du tjener ingen penge.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:43

Ligner en standard wordpress blog !

ikke at det er dårligt, men der er ikke rigitg så meget design at kigg epå

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 00:44

legebarnet:
Der er masser af søgninger. Men er der annoncører? Min tanke er at de fleste nok finder hvad de søger hos dig. Dvs du tjener ingen penge.

Adsense reklamerne vil jo så handle om køkkenudstyr, opskrifter og meget andet og kan altså snildt interessere netop dem der læser bananmuffinsopskrifter.

Derudover kan han jo lave affiliatereklamer på salg af køkkentilbehør, lave en ebook om hvordan man bedst laver mad eller mange andre ting. Når først trafikken er på siden er der masser af måder at monetize...jeg synes slet ikke han har malet sig ind i et hjørne hvor der ingen penge er.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 06:02

Kristoffer Broholm:
legebarnet:

Adsense reklamerne vil jo så handle om køkkenudstyr, opskrifter og meget andet og kan altså snildt interessere netop dem der læser bananmuffinsopskrifter.

Derudover kan han jo lave affiliatereklamer på salg af køkkentilbehør, lave en ebook om hvordan man bedst laver mad eller mange andre ting. Når først trafikken er på siden er der masser af måder at monetize...jeg synes slet ikke han har malet sig ind i et hjørne hvor der ingen penge er.

Jeg er enig med Kristoffer. Det er da muligt, men man skal nok ikke forvente den store indtægt. Men lidt men godt :-)
Fin og pæn side iøvrigt....

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 17:16

IT-Konsulenten:

Kristoffer Broholm:
legebarnet:

Jeg er enig med Kristoffer. Det er da muligt, men man skal nok ikke forvente den store indtægt. Men lidt men godt :-)
Fin og pæn side iøvrigt....

Nej, det bliver ligemeget hvad ikke nogen guldmine, men når han har lavet indholdet kan han jo bare lade siden stå og de par hundrede kroner siden så kan lave per måned vil så bare komme løbende.

Og når først én virker, så laver man da bare 9 mere :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:21

hele områder under nye kommentarer ville være et god sted for reklamer!

Jeg ville dog overveje enten tradedoubler eller euroads så du selv kan bestemme hvilke reklamer der skal være på din side...så rammer du nok du publikum bedre :D

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)