Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start dine egne Facebook Quiz Applikationer for kun 1500 KR!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl:
Det er bare helt i orden! Hav en fantastisk dag!

I lige måde! :-)

- Jonathan

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jannik Nordahl:
I dag og i morgen kører jeg et specielt tilbud på mine applikationspakker som desuden er i en forbedret udgave. EN PAKKE TIL KUN 1500 KR

Husk lige at nævne, at

1. man selv skal sørge for et SSL certifikat
  2. man skal bruge en unik IP adresse til SSL certifikat
  3. man skal bruge en hjemmeside til ovenstående
  4. man ikke skal regne med ret meget hjælp fra dig
  5. man risikerer at få lukket sin Facebook profil (ligesom det skete for dig)
  6. man skal edderfløjtende have mange venner der vil deltage i sine "applikationer"
  7. man skal lave aftaler med annonceudbydere da indtjeningen sker ved klik på annoncer
Hvordan du kan tjene de mange penge du nævner er mig en gåde, især med applikationer på dansk, med mindre du spammer diverse grupper helt vildt. Applikationerne kan kun genererer omsætning såfremt der bliver klikket på de annoncer man indsætter i sin applikation.
Hvis man tror man bare sådan lige kan lave den omsætning du lægger op til, så bliver man godt nok klogere.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53

Jeg skal da give dig et unikt og ærligt svar Oxkjær :-)

1. Er tilføjet i annoncen

2. Er også tilføjet i annoncen

3. Er også tilføjet i annoncen

4. Som skrevet i annoncen, så skal du selv sørge for opsætning, da kan du ikke forvente at jeg hjælper dig. Jeg var ellers venlig mod dig, og svarede på alle dine spørgsmål helt ærligt.

5. Det kan jeg ikke svare på. Men min Facebook profil blev ikke lukket pga mine apps, men pga spam fra mine facebook sider.

6. Behøver man slet ikke. Få et par stykker til at tage den, så ordner det sig selv :-).. Jeg har på de sidste 8 dage tjent over 6000 på en enkelt app, uden at få nogle venner til at tage den, og uden at bruge en facebookside. Applikationen hedder: Hvor høj bliver du?

7. Det siger sig selv, og man behøver slet ikke have reklamer på. Det er kun nødvendigt at have reklamer, hvis man vil tjene penge på det.

Jeg har fortalt dig hvordan og hvorledes at jeg har tjent så mange penge, og du har fået min 100% ærlige historie :-). Mange troede at markedet ville dø, da jeg havde tjent de 20.000 i januar på 11 dage. Men det har jeg lige bevist ikke passer, efter min indtjening på 9000 på 8 dage her i slutningen af februar / starten af marts. Tallet er desuden på 9462 kr nu.

Desuden fremsender jeg gerne beviser for min indtjening, som jeg har sendt ud mange gange nu :-).

Det skal desuden siges, at dem som jeg har snakket med, efter de er kommet igang med mine apps, har tjent godt, og har også tjent det betalte beløb ind flere gange.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

1,2 og 3 har du da ret i, disse ting har du med denne gang, jeg var nok bare præget af sidste gang hvor du undlod disse "detaljer".

4 øhh ja, du henviste til din programmør til kr. 1.000 i timen (hvis jeg ikke husker galt). Jeg fik dog løst fejlen i scriptet ved at finde et tilsvarende script på nettet som virkede!

5. Så er det vist fordi du ikke vil svare, et sikkerhedsfirma anmeldte dig vist fil Facebook hvorefter dine applikationer og side blev lukket ned. Af samme grund stoppede jeg med at bruge applikationen.

6. Så er det vist fordi ens vennekreds ligger i alderen 13-16 år og sidder og keder sig bravt i skolen, men fair nok.

7. øhh ja?

Jeg tror skam gerne på du tjener de omtalte beløb, men jeg tror ikke på man "bare" lige slynger en applikation ud på Facebook, får et par venner til at deltage, og så ruller pengene ind.

Hvis man kan tjene 6 kilo på 8 dage på en enkelt applikation, så skal man altså bare smide en 10-20 stykker op og så læne sig tilbage i strandstolen på Ibiza og se bankkontoen vokse?

En klog mand sagde engang; "Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er der nok noget om det".

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51

1. Jeps :-).

4. Jeg henviste til en programmør som for 1000 ex moms kunne hjælpe med hele opsætningen, dette var også beskrevet i annoncen.

5. Det var pga en ølreklame på en af mine apps, som var min egen fejl.

6. Jeps, det er primært folk i alderen 13-20 der anvender disse apps. Det gælder om at få en applikation til at få fat, og når den har fået fat, så kommer pengene også :-).

De sidste par dage har jeg slappet helt af, men det kan man ikke gøre hele tiden :-) Det kræver arbejde at tjene penge, sådan er det. Jeg håber du har haft held med at tjene penge med apps :-)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:10

Jeg sælger min licens som jeg har købt af Jannik, hvis der er nogen som er intra.

Personen som skulle foretage dette for mig meldte pas efter jeg havde købt den.

HAr aldrig åbnet mailen, og sælges super billigt, bare for at dække noget af mit tab.

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:24

Jannik Nordahl:
Jeg håber du har haft held med at tjene penge med apps

Jo tak, det lille eventyr indbragte mig 9,87 og en udgift på den forkerte side af de 2.500, men så kan jeg lære det kan jeg ...... 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26

Oxkjær:

Jannik Nordahl:
Jeg håber du har haft held med at tjene penge med apps

Jo tak, det lille eventyr indbragte mig 9,87 og en udgift på den forkerte side af de 2.500, men så kan jeg lære det kan jeg ...... 

Bare op på hesten igen og forsøg med en ny app :-).. Jeg har også haft mange apps gennem tiden, og ikke alle er lykkedes lige godt, det gælder om at have sans for hvad folk er interesserede i :-)

Du kan jo lave alle de apps du vil.

Som sagt, find en emne som folk i alderen 10-18 virkeligt kan lide. Det er ligesom en hjemmeside. Du tjener heller ikke bare på en hjemmeside, hvis emnet ikke er interessant.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Next.man:

Jeg sælger min licens som jeg har købt af Jannik, hvis der er nogen som er intra.

Personen som skulle foretage dette for mig meldte pas efter jeg havde købt den.

HAr aldrig åbnet mailen, og sælges super billigt, bare for at dække noget af mit tab.

Mvh.

Hej Next.

Jeg ønsker ikke at min pakke bliver solgt videre, og at den kun bruges at de personer som jeg selv har solgt til. Hvis programmøren ikke havde tid til at hjælpe dig, så kan du jo få hjælp af en anden gut :-) Måske Oxkjær vil hjælpe dig.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Nordahl:
Bare op på hesten igen og forsøg med en ny app :-).. Jeg har også haft mange apps gennem tiden, og ikke alle er lykkedes lige godt, det gælder om at have sans for hvad folk er interesserede i

Der er nemmere måder at tjene penge på, måske man skulle sælge applikationen på Amino ....... Hmm

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)