Jeg skal da give dig et unikt og ærligt svar Oxkjær :-)
1. Er tilføjet i annoncen
2. Er også tilføjet i annoncen
3. Er også tilføjet i annoncen
4. Som skrevet i annoncen, så skal du selv sørge for opsætning, da kan du ikke forvente at jeg hjælper dig. Jeg var ellers venlig mod dig, og svarede på alle dine spørgsmål helt ærligt.
5. Det kan jeg ikke svare på. Men min Facebook profil blev ikke lukket pga mine apps, men pga spam fra mine facebook sider.
6. Behøver man slet ikke. Få et par stykker til at tage den, så ordner det sig selv :-).. Jeg har på de sidste 8 dage tjent over 6000 på en enkelt app, uden at få nogle venner til at tage den, og uden at bruge en facebookside. Applikationen hedder: Hvor høj bliver du?
7. Det siger sig selv, og man behøver slet ikke have reklamer på. Det er kun nødvendigt at have reklamer, hvis man vil tjene penge på det.
Jeg har fortalt dig hvordan og hvorledes at jeg har tjent så mange penge, og du har fået min 100% ærlige historie :-). Mange troede at markedet ville dø, da jeg havde tjent de 20.000 i januar på 11 dage. Men det har jeg lige bevist ikke passer, efter min indtjening på 9000 på 8 dage her i slutningen af februar / starten af marts. Tallet er desuden på 9462 kr nu.
Desuden fremsender jeg gerne beviser for min indtjening, som jeg har sendt ud mange gange nu :-).
Det skal desuden siges, at dem som jeg har snakket med, efter de er kommet igang med mine apps, har tjent godt, og har også tjent det betalte beløb ind flere gange.