Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket progam kan du anbefale til udsendelse af nyhedsbrev ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. Jun 05
Indlæg ialt: 38
Fra  Nielsens Bureau v/Anette Nielsen Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige hørt at nye brugere på Mailchimp (gratisversionen) ikke længere kan lave autoresponders - så har du brug for automatisk at kunne sende folk en mail en dag, en uge, en måned osv efter de har tilmeldt sig, skal du altså betale for det hos Mailchimp nu. Har dog ikke undersøgt hvor meget :-)

Med venlig hilsen Anette Nielsen, Nielsens Bureau
PS: Læs min gratis e-bog Adwords for absolut begyndere

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 20:45

Tidligere har jeg professionelt brugt alt fra SilverPop, Responsys og Emailvision, som alle er løsningen på øverste niveau (det samme er prisen). Men jeg oplevede at mange kunder i vores konsulentforretning, som ellers er nogle af de største danske retailere, efterspurgte andre produkter der var til at betale. Ligesom trenden mod at tage BI/CI ind i virksomheden flere steder overflødiggjorde disse funktioner i en distributionskanal som email er. Strategisk skal det ind mod virksomheder.

Derfor har vi skabt MailPlatform.dk, hvor vi hjælper alle nye kunder godt i gang, uden ekstra omkostninger (faktisk hele 2 timer hvis kunden ønsker det). Det er der værdien ligger, at man får startet rigtigt, får den rigtige viden omkring list hygiejne, hvordan man laver segmenter, opsætter triggers og autoresponders ... måske laver en integration med data fra sin web-shop mv.

Er du blevet nysgerrig, kan du se priser og pakker på vores email marketing SaaS løsning her.

Eller 15 gode råd her, som du bør læse inden du begynder på udsendelsen af nyhedsbreve (uanset systemvalg).

Kim

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 20:46

Jeg benytter MailChimp til udsendelse af nyhedsbreve. 

Det skyldes flere faktorer. Blandt andet at det er gratis (op til 12.000 nyhedsbreve pr. måned) 

Mit behov er at udsende meget få nyhedsbreve pr. måned, så har ingen erfaring med løsninger der koster penge. Men kan som sagt kun anbefale Mailchimp. Det virker :-)

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:46

Helt sikkert mailchimp, systemet kan godt være lidt svært at lære at bruge, men når man endelig har lært den så er der utrolig mange muligheder :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 21:42

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Helt sikkert mailchimp, systemet kan godt være lidt svært at lære at bruge, men når man endelig har lært den så er der utrolig mange muligheder :)

Ja, for jeg synes nemlig også man skal vende sig lidt til det. En ting jeg dog synes er, at den formular hvor folk skriver sig op til ens nyhedsbrev, ikke er helt så nem at få et ok udseende på(Men selvfølgelig kan det lade sig gøre).

Men Mailchimp virker nu til at være, et system mange af jer har gode erfaringer med.

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)