et eller andet må de være de laver , de laver ikke møder for ingenting , der må være et eller andet produkt de sælger
Jeg sælger ingenting... nu kan jeg kun tale for min forretning, for "MLM" forretninger er forskellige og kan appellere til forskellige typer. Mine møder handler om at give den information som jeg mener er korrekt for at forstå konceptet, for at lære om indtjeningsmulighed, firma, marked, nutid og potentiale.
Jeg er ikke på udkig efter kunder via Amino. Jeg er faktisk heller ikke på udkig efter mulige kollega'er via mine svar eller indlæg. Jeg holder "stædigt" fast i at man ikke kan læse dig til forståelse, og kigger man på produkt for at vurdere indtjeningspotentiale, så har man i mine øjne tabt!
Det værste er faktisk at jeg (og Allan formentlig) er 100% overbevist om at der findes et hav af Amino brugere som kunne opbygge et fantastisk netværk af ledere.
Folk arbejder vidt forskelligt, også indenfor samme firma, jeg kender f.eks. folk der er hardcore på produkterne og kun bruger krudt på at få deres webshop til at stige i omsætningen. Jeg går mere efter opbygningen af ledere, og derfor snakker jeg meget lidt produkt - det betyder ikke at jeg står 100% inde for dem eller at jeg er ligeglad med hvad det er. Jeg ville da elske at arbejde med Apple produkter, men hvis indtjeningspotentialet er skod, så er det sgu ikke så interessant igen.
Så....Vi kigger efter folk der ønsker forandringer i deres liv, dog generelt ikke folk på kontanthjælp. Når vi nu kigger efter folk der ønsker forandringer, ønsker en eller anden form for sideløbende indtægt, så ER det muligheden for at tjene penge der er grundlaget for snakken.
Så sælger jeg noget, så er det et møde med information der i øvrigt er gratis og som giver folk mulighed for at gå hjem og undersøge informationerne helt til bunds. Man skal ikke bare stole fuldt og fast på den info man får, men bruge noget krudt på at undersøge. Hvorfor er det så interessant, hvorfor er Gates ude og sige at dette ville være stedet han ville starte, hvis han skulle starte forfra, hvorfor Kiyosaki er vild med forretningsformen osv.
Vi er nok alle skruet sådan sammen at kigger man på produkter, så går vores hjerner igang med at bearbejde det udfra de vurderinger vi allerede har.
Man siger at 2% af verdens befolkning tjener 98% af pengene (eller er det 90%), det samme kan ses i MLM, men her er de 2% meget indstillet på at lære fra sig. Hvis du kunne sidde med en "2%'er" og blive coachet af ham/hende, ville du så investere 1 dag på at lytte, eller ville man lytte til de andre 98% som enten har fejlet, opgivet, ikke prøvet eller blot har en mening...(dette er blot sagt for at give stof til eftertanke, og egentlig ikke en speciel invitation til dig Mikael).
Og endnu engang...Jeg sælger intet...Jeg invitere folk der er åbne, skeptiske, positive og motiverede til at se på en forretning, forretningen indeholder ikke et selvvalgt udsnit, men info om forretningskoncept, indtjeningsmulighed og produkter...Det er en helhed der fortælles, hvis man ikke har lyst til forandringer eller absolut vil have viden up front for at kunne komme med en undskyldning, så er det da fint nok - folks eget valg.
Giver det mening Mikael?
M