Jeg er i gang med at få produceret en særlig linie af jakker. Det bliver en meget, meget varm jakke og designet er så mega cool og in. Jeg har arbejdet i modebranchen en del år nu og jeg har netværk der gør, at jeg har vilde muligheder for eksponering og salg vha store blogs, butikker, kendte personligheder mm.
Jeg har indtil videre få bestilt prototyper hjem men for at jeg rigtigt komme i gang og få lavet en ordentlig ordre samt få betalt for hjemmesiden, skal jeg bruge 50.000 - 100.000 kr. Men så er businessen også up and running for fuld hammer! Det er mange penge, men alligevel ikke så mange, hvis jeg sætter dig (potentiel investor) ind i hvad det er og hvad mulighederne er.
Jeg regner minimum med at kunne sælge 200 jakker i vinteren 2012 hvilket vil omsætte for knap en mio.
Jeg ved mange er skeptiske herinde osv, men jeg ved hvad jeg taler om og hvad mulighederne er for disse jakker.
Hvis en en person derude har midlerne som nævnt og synes det er en smule interessant vil jeg godt mødes til en kop kaffe og fortælle nærmere. Alt jeg vil sige her er, at jeg tror, det bliver et stort foretagende. Jeg har nogle rigtig gode mennesker i mit netværk.
Lige nu venter jeg bare meget spændt på, at få en investor der kan sprøjte lidt kapital i mod delt ejerskab og som ellers skal være passiv og se det hele vokse.
du regner altså med en fortjenelse på 5000 pr. jakke!!!
Undskyld for tråd hijack men det er altså slet ikke det vincent skriver, han skriver at han regner med at kunne sælge en jakke for 5000. kr :-)
hvilket så kan diskuteres hvor dyrt eller billigt det er, kommer an på kvaliteten :-) men for at få en fortjeneste på 5000 kr, bliver han nok mindst nød til at sælge dem for 9000. kr. stykket. Fordi hvis det ikke bare er brandet folk betaler for så er det jo en super kvali jakke.
Men venner, hvorfor spørge om detailpriser mm. Hvis I synes det lyder spændende og søger at investere noget der er til at tage og føle på og noget I tror på, SÅ synes jeg I skal henvende jer og så præsenterer jeg jer for det ganske gratis :)