Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr link building!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har lige et spørgsmål.. jeg har tænkt på at lave nogle link til en kammerat som har en web side om bilsyn. www.bilsyndk.dk Jeg vil nu spørge et par spørgsmål og en henvisning til viden ville være super :-D

1. er linket bedst når man bare skriver bilsyndk.dk eller med http://www fortegn eller index.html til sidsts?
  2. Skal man også linke til undersider som www.bilsyndk.dk/priser/ og skal man i den kontekst omtale pris på syn af bil mm. i anker teksten.  
  3. en anker tekst er det teksten som er før eller efter linket eller noget helt tredie.
  4. har hørt noget om at de bedste link er fra sider som har under 100 udgående links er det rigtigt?

Det var 4 hurtige spørgsmål håber ikke det er for stor en mundfuld :-D og tusind tak til alle som bidrager til -for mig- spørgsmålene vedr linkbuilding...

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 16:09

1. Der er ingen endegyldig opskrift paa det bedste link. Men det bedste raad er at variere ankerteksten og samtidig holde den relevant for de keywords du vil rangere paa (fremfor at lave links med ankertekster "http://www.bilsyndk.dk" eller "bilsyndk.dk" el.lign. saa lav "bilsyn", "billigt bilsyn", bilsyn odense" osv.)

2. ja og ja

3. En ankertekst er teksten der fremstaar i linket - dvs. det brugeren ser. Ankerteksten er fremhaevet i dette eksempel: <a href="http://www.bilsyndk.dk">billigt bilsyn</a>

4. Ja og nej...lad vaere med at fokusere paa den slags og lav i stedet linket HVER gang du har mulighed for det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 16:10

bilsyn kunne være et keyword til bilsyn.dk :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:47

Okay og super tak for alle jeres svar :-)

Jeg må se om det kommer til at fungere. hvis i kender et godt sted hvor man kan læse når der sker noget nyt omkring linkbuilding så link mig gerne op :-)

Mange tak endnu engang.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:37

Hej Omar,

Denne Amino-tråd er netop skabt for folk med interesse for linkbuilding:

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

Der skulle være ideer nok, til at holde de fleste beskæftiget et stykke tid Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:44

undefined

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:45

Mangler du backlinks til siden. Kan du kontakt mig over gb herinde

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

variere og atter variere er vejen frem

er ikke et svar fuldt ud vil jeg mene hvad klikker folk mest på , kan måske være bitte småting i forskel der men det ved jeg ikke om der

ja man skal både linke undersider og forsiden , det giver bedste

ja bedste med en siden med få udgående links vis begge har samme serp  , dog en side med n høj serp rank kan et links have meget høj værdi selv om der er mange udgående links 

tilføjelse

husk også indhold egen side styrker den interne links stuktur , især vis kryds linker med de rette emme ord.

et godt indhold både tekst videoer giver større chance flere linker til en 

husk videoer kan give video links på google , man ser mange videoer der ligger øverste i google søgeresultat 

husk links er et evigheds arbejde og der er hele tiden forskel hvad der giver meste derfor forsætte i evighed at forbedre dig på alle fronter 

lidt ekstra links tips her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 08:22

Super tak for link til mere viden :-D

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 14:36

Hej Omar et link er et link :-) men hvis i vil have maksimal værdi ud af det er det bedste link i kan få et link fra en side der har en lav obibr (out bound / in bound ratio) :-)

og husk nu også lige de sociale signaler i jeres optimerings kampagne :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)