Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. opstart af nyt mediebureau i Danmark

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Hvad mener I om dette koncept??

www.skymedia.as

Skymedia.as er et nystartet firma, der har sat fladskærme op i udvalgte pizzariaer i Danmark.

Meningen, er, at firmaer reklamere med reklamefilm/powerpoint på skærm mens folk venter på deres mad.

Desuden kan firmaer få reklamer på pizzabakker. Skymedia betaler pizzarias pizzabakker.

Sidst men ikke mindst kan firmaer få reklame på vandflasker, der bliver delt ud gratis enten til erhverv el. til private..præcis der hvor annoncør ønsker det.

Med venlig hilsen

Sander Pennerup,

sander@skymedia.as

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 07:30

Hej Sander,

jeg tror markedet for det er for småt ifht. dine indtjeningsmuligheder.

Pizzabakker

De fleste pizzariaer er enten under Just-Eat og der får de faste pizzabakker fra, og der har du den største konkurrent eller også er de simpelthen for små og visningsmulighederne er derfor alt for minimale til en virksomhed vil bruge penge på reklamen kontra produktionsprisen på bakkerne. Men det kunne være en god indgangsvinkel, at de får betalt pizzabakkerne, den er for mit vedkommende ny den ide, men der er for lange udsigter til indtjening her, så der skal du have mange penge på kistebunden.

Skærme

Mht. skærme, så er det marked virkelig ikke lukrativt, der findes de første 20 virksomheder i København og andre storbyer der forsøger... alle besat med desperate sælgere, der mindst har ringet alle virksomhederne op 10 gange. Du ville formentlig tjene mere på at hyre polakker, til at samle flaskepant i weekenderne. 

Vandflasker

Reklamer på vandflasker her mens krisen kradser er for dyr en løsning, "en visning" på en vandflaske vil koste en annoncør 4-10 kr. per flaske, det er simpelthen for dyrt. Det er som at varme op med 100 kr sedler. Det er fint på messer, men det er ikke en investering der matcher indtjeningsmuligheden hvis du ringer en virksomhed op uanfægtet. 

Det var lige en SWOT analyse udelukkente på WT :-)

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:59

hej Morten..

har du været inde på hjemmeside skymedia.as????

vedr. pizzabakker: skymedia betaler pizzariaers pizzabakker. (står på hjemmesiden) der er pt brugt 1,5 mill. på opstart af firma.

skymedia har allerede ca. 400 lukkede eksklusiv aftaler med pizzariaer, udvalgte kiosker, statoil og nærkøb supermarkeder. Ingen andre end skymedia må hænge noget op disse steder de næste 6 år.

vedr. vandflasker.. har du tjekket hjemmesiden?? hvor får du pris på 4-10 kr pr flaske fra???. Det koster kr. 0,75 pr. vandflaske for annoncør.

skymedia.as har fået carlsberg, frisko-is, pepsi, danske spil, jobindex m.m. som annoncører, så så svært er det altså heller ikke, at få fat på firmaer der er friske ;-)

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 19:07

Så meget har jeg ikke tjekket nej, men det er ud fra de virksomheder jeg har set de seneste år måtte dreje nøglen... og så "min mening om konceptet" som du efterspurgte :-)

Mht. en visning på 4-10 kr. per flaske, så er det sandsynligheden for en relevant kunde ser budskabet. Du kan få 500.000 visninger for et par tusinde på Facebook / AdWords (Overfor folk der spørger efter dig). Her vil sådan et budskab løbe op i ekstremt mange penge. 

Hvad konkret er det Carlsberg, Frisko-Is, Pepsi, Danske Spil og Jobindex har skrevet under på?

Men lad os se regnskabet om nogle år, man kan godt få større virksomheder til at gå ind i noget, men om de bliver på lang sigt er jo så spørgsmålet.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 20:15

Det koncept holder! 

Pizzariaerne er ligeglade med om der er reklamer eller ej på. Jeg tror sgu godt de kunne komme langt.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:07

jeg havde valgt et dk domæne , jeg vil meget sikkert tro der er et lille fravalg af jeres produkt grundet domæne navnet er udenlandske , bare ved at se google kan man se as i domæne navnet , vis i er internationale kunne i det mindste lave dk i enden 

det ligner ikke noget firma tænker sammenfattet både domæne og nu ser jeg kontaktsiden der mangler cvr nummer 

titlen til google vises op til 70 tegn udnyt det på siden 

social medier på siden husk især i denne her række følgende google plus , facebook , og twitter , det er vigtigere nu da google også er begyndt at give point efter hvor mange likes man har

udfordring med siden bliver fastholde annoncør kommer bredt ud til din målgruppe holde din annonce pris nede set i forholde dine markedsføring omkostninger måske en ide du laver en kampagne med alle de medier du har til rådighed plus en god gang social markedsføring og en god gang søgeord optimering og lidt adwords oveni   

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 10:27

Jeg mener, at alting har en kontaktpris. Kontaktprisen er forskellig om det er online, outdoor, tv, radio osv. 

Hvis I ikke kan dokumentere en kontaktpris, så kan I ikke sælge noget til de store mediebureauer og store kunder. Hvis I kan komme med en attraktiv kontaktpris, så er det en god idé. 

Når det så er sagt, så kan alting sælges til den lille håndværksmester i området. Han vil måske gerne betale 3-5.000 kr. om året for at køre i et loop med 10 andre annoncører på en fladskærm og han spørger ikke efter dokumentation. Hvis han synes det er gode pizzaer, så er han relativt nem at sælge til for en telefonhaj. 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 10:35

Sander pennerup:
www.skymedia.as

Jeg er ikke ekspert på markedsområdet, men jeg synes I skal overveje at fjerne jeres nuværende WordPress-favicon, det virker ikke særligt professionelt at have et andet brands logo som jeres Fav-icon (på dansk et bogmærke-ikon).

Ellers så lyder det interessant - jeg ville da gerne have noget at kigge på når jeg venter på min pizza-slice ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)