Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er keywords?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved godt at jeg afslører at jeg er nybegynder indenfor dette felt, men anyway, hvad er keyvords helt præcis???

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TrylleGris

Det er som det hedder et "Key" "word" et vigtigt ord

Ejer du have.dk og vil gerne højt på google med ordet "planter" så er "planter" dit keyword. :)

På mit site "Artikeldatabaser.dk" er mine keywords såsom "danske artikeldatabaser" og "artikeldatabaser" fordi det er det som folk søger på google.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Oversat til dansk er det nøgleord

Dine keywords er de ord din side handler om og de ord du gerne vil ranke godt på i søgemaskinerne :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tænker på google keyword, er det der du kan se hvor mange søgninger der er på ordet xxx på måned både lokalt og globalt så vidt jeg husker. + hvor meget konkurrence der er på ordet.

Det kan du jo så bruge strategisk når du vælger de ord du gerne vil findes på + i adwords osv.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

tyllegris:

Hej

Jeg ved godt at jeg afslører at jeg er nybegynder indenfor dette felt, men anyway, hvad er keyvords helt præcis???

Keyword er de ord du gerne vil findes på