Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er keywords?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved godt at jeg afslører at jeg er nybegynder indenfor dette felt, men anyway, hvad er keyvords helt præcis???

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TrylleGris

Det er som det hedder et "Key" "word" et vigtigt ord

Ejer du have.dk og vil gerne højt på google med ordet "planter" så er "planter" dit keyword. :)

På mit site "Artikeldatabaser.dk" er mine keywords såsom "danske artikeldatabaser" og "artikeldatabaser" fordi det er det som folk søger på google.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Oversat til dansk er det nøgleord

Dine keywords er de ord din side handler om og de ord du gerne vil ranke godt på i søgemaskinerne :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Easy Match ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tænker på google keyword, er det der du kan se hvor mange søgninger der er på ordet xxx på måned både lokalt og globalt så vidt jeg husker. + hvor meget konkurrence der er på ordet.

Det kan du jo så bruge strategisk når du vælger de ord du gerne vil findes på + i adwords osv.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

tyllegris:

Hej

Jeg ved godt at jeg afslører at jeg er nybegynder indenfor dette felt, men anyway, hvad er keyvords helt præcis???

Keyword er de ord du gerne vil findes på

et rigtigt godt sted at begynde er seo-lex der har du mere end rigeligt til weekenden :-) og så koster det gratis

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for de hurtige svar,

 

 skal man så skrive keyword'et mange gange i ens tekst eller hvordan hænger det sammen

vh

 

Bent Olsen

www.Fuglelex.dk

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

tyllegris:

tak for de hurtige svar,

 

 skal man så skrive keyword'et mange gange i ens tekst eller hvordan hænger det sammen

vh

 

Bent Olsen

www.Fuglelex.dk

Det skal du så ikke gøre, læs den, og du vil et rigtigt godt indblik i det

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Navnet er tyllegris og ikke Trylle gris.. Haha den var god..

Når men jeg har kigget lidt på din hjemmeside og den handler sådan set om at spare på alt det man nu kan spare på.

Dit keyword (Nøgleord) kunne jo derfor være "Spar" når man nu skriver spar på søgemaskiner som google kommer der rigtig mange hjemmesider frem. Da alle gerne vil ligger på side 1 samt plads 1, 2 eller 3 så er det dit keyword (nøgleord) du skal optimere for.

Dette kan gøre på forskellige måder, du kan jo altid gå i gang med at optimere internt altså din egen hjemmeside. Den skal have en god link struktur, h1, h2 en god unik tekst osv.. Der er en del ting.

Derefter kan der optimeres eksternt, som at linke til din hjemmeside med dine keyword. Med dette vil søgemaskinerne se at der bliver linket til din hjemmeside med nogle keyword og det vil gøre at dit keyword ryger højere op i søgemaskinerne.. Det hele er faktisk en cirkel i sig selv.

Hvis du kigger på mit signatur i bunden, vil du kunne se jeg har 3 links til min hjemmeside, disse bruger jeg som keywords. :)

Håber det giver lidt mere indsigt i hvad et keyword er, ellers kan du jo bare skrive.

Hav en fantastisk weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

tyllegris:

tak for de hurtige svar,

 

 skal man så skrive keyword'et mange gange i ens tekst eller hvordan hænger det sammen

De skal i hvert fald være der nogle gange... Men pas på med ikke at overdrive :)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TrylleGris

Du skal bare indkludere dem, men ikke overdrive med dem heller! Det skal stadig være en brugbar tekst for brugeren!

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)