Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af program til design mm.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Ødipus Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. 

Jeg skal have designet nogle t-shirts, som jeg så skal have sendt afsted til Vietnam, hvor de så skal bliver produceret. Jeg står lige nu med en masse fede ideér, men mangler at få dem ned på papir/skærm. 

Hvad er jeres bud på et nemt og overskueligt program, som ikke koster alverden? Jeg har kigget på Adobe Illustrator, men jeg har ikke i sinde at bruge 6400 kr på et tegneprogram. 

Så endelig kom med nogle bud på et program, ellers i velkomne til at komme med andre idéer til at lave design. Det skal lige siges jeg ikke er den store tegner, så det er nok udelukket. Håber i vil hjælpe!

Med venlig hilsen

Søren Nielsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 17:04

Hej Søren,

Du kommer nok ikke udenom, at skulle investere lidt kroner i et grafisk program. Adobe Illustrator er et rigtig godt bud, da det er vectorbaseret og dine designs hermed kan skalares alt efter behov.

Adobe tilbyder at, du kan leje deres produkter, således du kan nøjes med at slippe ca. 250kr/måned for Adobe Illustrator. Så kan du senere vælge at købe hele produktet når du begynder at omsætte i din forretning :-)

Se mere på Adobe 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:05

Du er ikke den store tegne men du har i sinde om at lave dem selv?

Hvorfor ikke få en grafiker til at lave det for dig?

Hvis det er du kan gøre det hurtigt, så er der jo 30 dages trial version af illustrator.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Ødipus Skrevet kl. 17:17

Tak for det hurtige svar Dennis.

Jeg kommer nok udenom at skulle investere i et program, syntes bare 6400 kr. det var lige lovlig meget. Men det med at leje deres produkter, syntes jeg virker som en god ide. Tak for det!

Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Ødipus Skrevet kl. 17:21

Hej Alexander. 

Det vil jeg da tage med i overvejelsen. Hvad koster det ca. at få en grafiker til at lave det? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:32

Soerennielsen:

Hej Alexander. 

Det vil jeg da tage med i overvejelsen. Hvad koster det ca. at få en grafiker til at lave det? 

Hej Søren..

Jamen det kan variere meget, jeg har set nogle tilbyde logo design alt fra 349kr og op efter.

Bare husk på at du får hvad du betaler for. Nu ved jeg godt du sikker ikke skal have udviklet et nyt logo til millionklasse som de store gigant virksomheder derude er villige til at betale.

Hvis du skal finde en grafiker.

1. Spørg efter hvad du får for de penge du giver.

2. Undersøg personens referencer og se om der er noget du kan lide, hans stil eller fremgangsmåde

3. Hvis det er muligt prøv at få nogle kundeudtalelser fra tidligere kunder som har fået udført arbejde af grafikeren.

Jeg skriver kun dette så du ikke bliver snydt, der vil altid findes nogle som siger ja vi gør det billigt, og så tager de bare et billede fra nettet.

Held og lykke med projektet. Og hav en god weekend

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 01:12

Du kan bruge Adobe Illustrator eller Inkscape..
Min favorit er
Hurtig og let , og findes mange templates som du kan lave videre på. 

T-Shirt Factory Deluxe 3.0

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)