Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kampagnetilbud: Webdesign

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Danhost ApS:
Hvad synes i om kampagneprisen?

Kampagneprisen for selve hjemmesiden og designet, er isoleret set fin nok, men I bør være meget mere klare i spyttet omkring de 399,- pr. måned for hosting (og licens til jeres CMS?). Det giver altså en splint i købsoplevelsen, at man ikke inden man kontakter jer, gøres opmærksom på den månedlige udgift.

Jeg synes 399,- er alt ALT for dyrt, og den kan I kun slippe afsted med hos personer som er uvidende om den generelle pris på hosting. I realiteten betyder det, at kunder med et meget lille behov, kommer til at betale en helt ekstrem høj pris for noget som de kunne få for en 10'er om måneden.

Som Michael skriver, så er der i dette forum nok ikke den store målgruppe at hente for jer.  Her er rigtig mange som tilbyder  hjemmesider i høj kvalitet til billigere penge, og/eller på mere favorable vilkår, samt hosting til en brøkdel af jeres pris.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:17

Hej Thomas,

Der er ingen binding på vores tilbud, så det er bestemt ikke fordi vi holder oplysninger gemt - der er bare ingen bindingsperiode. Men dit svar og dine observationer er selvfølgelig noget vi tager til os, så vi vil skrive højt og tydeligt på vores hjemmeside, at det er uden binding.

Aå alt i alt, får vores kunder lov til at designe deres egen hjemmeside efter eget ønske, hvortil de får et tilhørende CMS-system med i købet til et månedligt abonnement. Prisen er 4.995,- for webdesign og oprettelse.

Men tak for dine råd og fortsat god mandag Skype-Smile

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:20

Mikael christiansen:
iværksættere kan ikke lide det med bindinger , hvad jeg vil mene i skal skilte mere med hvad den færdig pris er og man er bundet at blive hos jer

Hej Mikael.

Det skal vi selvfølgelig nok gøre meget mere ud af.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06

Danhost ApS:
Der er ingen binding på vores tilbud, så det er bestemt ikke fordi vi holder oplysninger gemt

Men kunden kan vel i princippet kun få nytte at Jeres design hvis de bruger Jeres CMS? Så jeg vil give de andre ret i, at den månedlige ydelser også bør fremgå af Jeres tilbud. Alt andet er efter min mening uvederhæftigt og minder desværre meget om andre firmaer, der af og til bliver debatteret her på forummet af ofte fortvivlede kunder, der ikke har fanget at der er tilknyttet nogle ekstraudgifter...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:13

Hej Brian.

Selvfølgelig og det er netop det samme emne, de andre på tråden har påpeget, så det er klart noget vi vil gøre brug af fremover (jeg kan desværre ikke rette i teksten når først den er blevet udgivet).

Men alligevel tak for dit råd.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:44

Vi søger en tilbud på en side i stil med malerpris , byggetilbud.dk,servicebyen.dk hvor private og erhverv kan lægge en håndværksopgave ind og en håndværksmestre kan byde med et tilbud

Med venlig hilsen Steen Jensen

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:00

babygab:

Vi søger en tilbud på en side i stil med malerpris , byggetilbud.dk,servicebyen.dk hvor private og erhverv kan lægge en håndværksopgave ind og en håndværksmestre kan byde med et tilbud

Med venlig hilsen Steen Jensen

Hej Steen

Det er en opgave vi helt sikkert kan varetage for jer. Og vi fører jo trods alt en kampagneperiode, så prisen skal vi nok sørge for bliver holdt nede.

Dog er det lidt en speciel opgave, så jeg vil meget gerne vide lidt mere om, hvad brugeren skal kunne, om login-funktionen skal være for brugerne eller for håndværkerne. Generelt må i meget gerne skrive lidt om hvad siden skal bruges til og hvis i har tænkt nærmere over det, må i gerne beskrive det forløb, som brugeren skal igennem, når de besøger siden.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail med informationer.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

salg@danhost.dk
T: 87 11 87 87

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:51

Så skulle landingssiden gerne være opdateret med alle nødvendige oplysninger. Læs nærmere om kampagnetilbuddet, webdesign 4.995,- på www.danhost.dk/web

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:56

Danhost ApS:

Så skulle landingssiden gerne være opdateret med alle nødvendige oplysninger. Læs nærmere om kampagnetilbuddet, webdesign 4.995,- på www.danhost.dk/web

Meget bedre :)

Jeg kan dog ikke se noget omkring det med at designet koster mere hvis ikke man vælger CMS, som du skrev i starten.

Hvis man betaler for designet går jeg ud fra man kan bruge det andetsteds, med mindre det står meget klart.Lad os sige kunden opsiger CMS-aftalen efter 1 uge, kan man så bruge det design man har betalt for, andre steder, og hvis der er en ekstrapris, hvad er den?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 16:14

Hej Thomas,

Thomas Frost:
Jeg kan dog ikke se noget omkring det med at designet koster mere hvis ikke man vælger CMS, som du skrev i starten.

Det er primært fordi vi kun beskæftiger os med design direkte i CMS - og så er man selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis man kun har interesse i designet.

Hvis vi sætter designet op og leverer det med et brugervenligt CMS-system, der gør vedligeholdelsen utrolig nem, så er der selvfølgelig mulighed for at vælge en anden leverandør på et senere tidspunkt, hvis dette skulle blive aktuelt. Den nye leverandør kan sagtens klippe designet over i deres eget CMS-system og straks skulle kunden gerne være kørende et andet sted.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)