Hej Bjarne,
Tillykke med din nye hjemmeside, hvor er den flot!
Siden fremstår enkel i designet, det er overskueligt og det er et rigtig godt portrætfoto på kontakt-siden. Det med portrættet er godt disponeret, for et portræt i en god kvalitet giver følelsen af tillid hos en potentiel kunde.
Som kunde gad jeg godt have muligheden for at klikke ind på en underside der fortæller om din virksomhed, dig, medarbejdere, historie m.v. Med tiden gerne referencer fra kunder.
Det vil også en være rigtig god ide med kontaktinformationer, herunder adresse og CVR-nummer nederst på alle siderne.
Sproget på siden fungerer i det store hele. Men skal jeg alligevel have skalpellen frem, ville jeg nok tage kontakt til en leverandør, der har speciale i kommunikation og tekster og så bede dem om at gøre teksterne på siden 100% skarpe. For jeg synes som lægmand at der står rigtig mange ting og det kan hurtigt gå hen og blive meget teknisk; jeg mister fokus. Kort sagt: Hvad er egenskaberne ved produktet, hvad er fordelene ved det og hvad er udbyttet? Her skal det helt ned i harehøjde, så selv et barn på 7 år kan fortælle historien videre i skolen. Så skal man selvfølgelig have mulighed for at læse nærmere i dokumenterne som du har linket op til, hvis man vil nørde (og jeg elsker at nørde
)
Rigtig god vind i sejlene!