Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan virker min side på dig?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Solenergi-plus Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min hjemmeside har fået et friskt pust, og jeg ønsker nu at høre om der er nogen der har nogle gode ideer, til hvordan den kunne blive endnu bedre?

Noget i synes i mangler når i surfer rundt på siden eventuelt?

På forhånd tak

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 10:31

Hej

Jeg synes det generelt er en flot og pæn side, det eneste jeg savner er et godt tilbud, måske en hurtigt og overskuelig pakkeløsning til et stardard hus, så man bliver fristet til at sætte sig mere ind i det du kan tilbyde, ellers kan det måske godt virke uoverskueligt for nye kunder.

Håber du tager tager det som positiv kritik :-)

Vh

Bent Olsen

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 10:37

Hvilken hjemmeside drejer det sig om? :)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Solenergi-plus Skrevet kl. 11:12

Hej Bent

Mange tak.

Er faktisk en rigtig god idé. Det vil jeg lige se nærmere på.

Alt konstruktiv kritik er hjertelig velkommen.

Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Solenergi-plus Skrevet kl. 11:15

Hej Alexander

Det undskylder jeg selvfølgelig hvis det står uklart.

Men det drejer sig om hjemmesiden i min signatur.

http://www.solenergi-plus.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:18

Hvis vi snakker om http://www.solenergi-plus.dk/ 

Synes jeg det er en rigtig flot side...

Jeg synes du skal skrive dit CVR nummer på nede i bunden og til gengæld fjerne tælleren der tæller antal besøgende :)

- Alexander Baandrup Larsen  

Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Solenergi-plus Skrevet kl. 11:27

Tak tak :)

Ja, det var selvfølgelig en mulighed. Det er dog også på alle dokumenterne, man kan hente/se på siden.

Ham der har lavet siden for mig, er heller ikke så fascineret af tælleren. Men det er noget jeg godt kan lide. Havde den også på den gamle side. :)

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:30

Hej Bjarne,

Tillykke med din nye hjemmeside, hvor er den flot!

Siden fremstår enkel i designet, det er overskueligt og det er et rigtig godt portrætfoto på kontakt-siden. Det med portrættet er godt disponeret, for et portræt i en god kvalitet giver følelsen af tillid hos en potentiel kunde.

Som kunde gad jeg godt have muligheden for at klikke ind på en underside der fortæller om din virksomhed, dig, medarbejdere, historie m.v.  Med tiden gerne referencer fra kunder.

Det vil også en være rigtig god ide med kontaktinformationer, herunder adresse og CVR-nummer nederst på alle siderne.

Sproget på siden fungerer i det store hele. Men skal jeg alligevel have skalpellen frem, ville jeg nok tage kontakt til en leverandør, der har speciale i kommunikation og tekster og så bede dem om at gøre teksterne på siden 100% skarpe. For jeg synes som lægmand at der står rigtig mange ting og det kan hurtigt gå hen og blive meget teknisk; jeg mister fokus. Kort sagt: Hvad er egenskaberne ved produktet, hvad er fordelene ved det og hvad er udbyttet? Her skal det helt ned i harehøjde, så selv et barn på 7 år kan fortælle historien videre i skolen. Så skal man selvfølgelig have mulighed for at læse nærmere i dokumenterne som du har linket op til, hvis man vil nørde (og jeg elsker at nørdeSmile)

Rigtig god vind i sejlene!

Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:59

Jeg synes toppen er hjemmesiden ser rigtig rigtig ny og flot ud!

Jeg synes dog at bunden virker lidt hulter til bulter med den frie tekst og billeder.

Ellers Thumbs up!

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:16

Først vil jeg sige tillykke med den nye hjemmeside..

Helt korrekt som andre påpeger at toppen er meget pænere end bunden.

Syntes der mangler en "Hvem er vi" med uddybning i firmaet, erfaring osv

Et godt tilbud mangler eller en pakkeløsning til et standard hus

Helt klart CVR nummer på i bunden og som Rolland også siger , få en til at kigge på teksterne og få udarbejdet nogle gode tekster som kommunikerer det professionelle budskab ud som jeg syntes den har potentialet til.

Men helt sikkert en flot side....

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)