Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på denne side?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor går der en steg igennem pris og design (Den røde og den gule knap)

Din title på din forside skal mere beskrivende om sitet og ikke bare URL'en :)

Få et favicon

Sæt CVR nummer op nederest på siden hvis du har det

Indrag de sociale medier

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11

Alexander Baandrup Larsen:

Få et favicon

Sæt CVR nummer op nederest på siden hvis du har det

Indrag de sociale medier

Modtaget - super godt - tak:-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 09:28

Det er et flot design... Held og Lykke med projektet :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:29

SPGuy.com:

Hej,

Jeg har brug for feedback på denne side - hvad kan jeg gøre bedre?

http://marketing.heim.dk/

Jeg synes det super irriterende, at man ikke kan klikke på dine knapper (rød og gul) ordentligt. Jeg mener at du kun kan klikke på selve linket og ikke hele knappen. 

Angående opsætning: 

I mine øjne ville det være federe, hvis din Step-By-Step halløj er lige under din sorte "header" altså den boks med video osv. i. Og derefter at din "priser"-tabel rykkes op lige under dine "hvad vi kan" bokse. Men det er nok egentligt mest smag og behag :)

Ellers en ret fin side synes jeg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36

Hej!

- Jeg har svært ved at følge med, når jeg ser jeres video på forsiden, det går meget stærkt og virker uoverskuelig + jeg har set et par stavefejl i videoen :-)

Ellers en flot og smart side! - Fedt koncept.

Ha' en super dag! 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:40

Hejsa! 

Jeg synes alt i alt at det ser meget fint ud, men der er nogle småting hist og her.

Dit navn oppe i venstre hjørne, synes jeg enten skal erstattes med et logo, eller også skal du finde en mere passende font, og få det ned så det står i midten af den hvide header.

Dine bokse, hvor der står "100 designs at vælge blandt!" og "30 millioner hjemmesider" osv. synes jeg skal laves i stil med resten af siden, med runde kanter osv. Udover det, så skal du beslutte om de små billeder der er ved disse bokse, skal være indeni eller gå hen over boksen, som det ser ud nu bruger du begge dele. Personlig synes jeg det ser bedst ud hvis de er indeni, så rykker de heller ikke med teksten.

Så er der også lige lidt der skal oversættes nederst på siden "Privacy Policy" og "Terms Of Service" skal lige oversættes til dansk.

Derudover så skal der lige læses korrektur. Det hele er sådan set let at forstå osv. Men der mangler nogle kommaer, og nogle få steder også korrekte endelser på nogle ord.

- Så har du lidt at arbejde med ;)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11

Sebastian K. Sørensen:
Jeg synes det super irriterende, at man ikke kan klikke på dine knapper (rød og gul) ordentligt. Jeg mener at du kun kan klikke på selve linket og ikke hele knappen. 

Jeg ændre dem fra:

til:

Prøve lige om de ikke er lidt bedre at klikke på

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:54

De er bedre at klikke på ja. Men da også en del grimmere til dit nuværende design :-)

De er for meget facebook agtige og passer ikke ind i dit design synes jeg :)

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11

John Bakken:
Så er der også lige lidt der skal oversættes nederst på siden "Privacy Policy" og "Terms Of Service" skal lige oversættes til dansk.

Modtaget og rettet, tak

John Bakken:
Derudover så skal der lige læses korrektur. Det hele er sådan set let at forstå osv. Men der mangler nogle kommaer, og nogle få steder også korrekte endelser på nogle ord.

Jeg skulle have fulgt bedre med i skolen - kan se det nu:-)

John Bakken:
Udover det, så skal du beslutte om de små billeder der er ved disse bokse, skal være indeni eller gå hen over boksen, som det ser ud nu bruger du begge dele. Personlig synes jeg det ser bedst ud hvis de er indeni, så rykker de heller ikke med teksten.

Jeg sparker lige min  grafikker, det kan vi gør bedre

Tak:-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)