Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på denne side?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Ebbe Hansen:
når jeg ser jeres video på forsiden, det går meget stærkt og virker uoverskuelig + jeg har set et par stavefejl i videoen :-)

Enig - vi laver en version 2

Ebbe Hansen:
Ellers en flot og smart side! - Fedt koncept.

Super god dag til dig - du spreder glæde:-)

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11

Sebastian K. Sørensen:
De er bedre at klikke på ja. Men da også en del grimmere til dit nuværende design :-)

Regner også med at min grafikker er sur nu - vi må heller bare lave de gamle knapper som grafik og like på dem

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

de knapper øverste på siden , var jeg lang tid om at forstå var social knapper elsker, super godt, , god information , had , vild glad , lige glad , 

jeg ville ganske enkelt sætte de normale logoer på siden , det er lettere at bemærke dem så , jeg kunne kun finde facebook knapper på siden , hvor er de cirka lige så vigtige google plus knap og twitter på siden kunne også være en fordel.

jeg fandt aldrig en kontakt siden på siden , man kan sende spørgsmål på med en kontaktformular der er der og med alle dine standard info adresse , cvr nummer og telefon nummer evt kun svære begrænset tidsrum

punkter flere kunne de forklares bedre hvad mener du med = Social medie klart, Logo insættes, 

husk gå teksten igennem med stave kontrol der er enkel slå fejl , logo indsættes skrives sådan og måske flere fejl , men opdaget det kun grundet kopiret , den teksten og sætte , det ind i word der retter stavefejl , der er måske flere på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)