|
Kan rigtig godt lide det aller første! :)
- Alexander Baandrup Larsen
Kan rigtig godt lide det aller første! :) - Alexander Baandrup Larsen |
1. Hust at sætte kode på pdf filer, jeg har åbnet den i illustrator og kunne lege med dit logo så meget jeg ville.. Om det er dig eller en grafiker der har lavet det ved jeg ikke, men mange forsøg er det blevet til :) Logoet er skam fint nok Farveladen på hvid baggrund ligner har pixselering i sig, men det er nok baggrunden som kommer igennem da det er skåret lidt skævt. Hvis det er meningen at bogstaverne skal have farven sort så er det ikke korrekt sort.. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Jeg er mest til det midterste i øverste. Det klæder med den sorte baggrund, som i øvrigt gør at det vil se godt ud på hvilken som helst farve bil. |
Tak for for besvarelsen...
Mvh |
Hej Alexander. Tak for svar. De var grafiker der har lavet... Han sende pdf filer til mig uden kode :( |
Det er også helt fint. Koden sætter man jo for at beskytte dokumentet. Jeg kan se alle 38 forskellige udkast som de har lavet som man umiddelbart ikke kan se når man bare åbner det. Dette gør også at andre ikke vil kunne stjæle logoet i vektor grafik. Men personligt kan jeg lide nummer 1. navnet skal dog helst skiftes væk fra DMG som kan betyder damage i mange tilfælde :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Heh, jeg gjorde det samme. Det er fint at se der har været en god process i gang :) ----- Jeg er mest til nr. 3 - synes faktisk det er meget godt. Farvecirkel og dog maskulint. Måske skulle man give D'et i bomærket lidt lir også..? :) Kim |
Tak for alle de svar ...
Daniel |