Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tattoodriver.dk - nyt koncept i Danmark

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Hvad synes I om flg. koncept/firma? 

Tattoodriver

Facebookgruppe: http://www.facebook.com/groups/Tattoodriver  

Koncept går ud på, at tattoovør køre ud til folk privat i folks eget hjem. Ikke noget med, at man skal "udstille sig selv" foran andre nede i en butik. Hjemme hos sig selv kommer tattoovør med alt sit udstyr. Faste og trygge rammer.

Kom gerne med inputs :-)

Mvh.

Sander Pennerup

Ps. jeg er blevet tilbudt, at overtage koncept gratis af stifter pga. stifter ikke kan overskue det pt.

Koncept findes ikke i USA ej heller.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:38

Lyder da helt klart som en sjov ide.. Man kan jo dele den op! Der findes et tv-program, hvor en tattoo-bus kører gennem USA og forskellige steder, kan folk så komme ombord og få en tattoo.

Du siger at man "udstiller sig selv" ved at komme til en butik.. Tror ikke helt på dette, da det nærmest er blevet normalt at få en tattoo og ingen ser "ned" på nogen som har en tattoo, man kan selvfølgelig have sine fordomme omkring en person med hovedet fyldt af tattoo's, men ellers tror jeg ikke!

Det med at du er blevet tilbudt at overtage konceptet gratis - det ville også være underligt, hvis du skulle betale noget for et koncept.. Alle kan vel starte en konkurrent op til dette koncept.

Så klø på, hvis du vil det her og tror på det!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 13:11

Det jeg mener med, at blive set ned på, er, at mange overvægtige, kvinder der skal vise bryster, tattooveringer i lyske osv. ikke ønsker, at skulle være i et lokale hvor andre mennesker også er.

Ja man kan overtage en andens koncept gratis. Men ikke hjemmesidenavn, Facebookgruppe, kunder osv., som allerede eksistere.

Kan sige så meget, at firma tattoovør tjente 150.000 - 200.000 kr pr. mdr. da de kørte rundt. Tattoodriver tager halvdelen pr. tattoovør i komission. Og det var bare på 2 mdr. fra startdato.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:15

Så er det da bare med at komme i gang.. Når du kender mulige indtjeninger, så kender du formentlig også udgifterne :)

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå i krig med dette!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:38

det ser ok ud fans side kunne være en god ide 

en hjemmeside der søgemaskine optimere efter alle kunsten regler ,ville være en super ide   

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:42

Jeg er 100% sikker på, der er penge i det. Så det er da bare om at komme igang ;-) 

Vh Jimmi

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 00:02

Hej Sander,

Konceptet lyder jo enlig rigtig godt! Men findes det ikke allerede? Kan ikke huske hvad firmaet hedder, men ved de både har afdelinger i Danmark og Sverige.

Kan lige undersøge hvad firmaet hedder :-)

Men udover det lyder det som en rigtig fed idé!

Med Venlig Hilsen - Daniel, SeoPro.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

hmm nu er jge ingen fan af tattoveringer, men hvis priser er lavere end i butikkerne så ja måske.

Men jeg troede at , når man bliver tatoveret er ligesom at shoppe, man kommer ind i en butik og de har alt muligt man kan vælge , shoppe lysten forsvinder hvis tatovøren kommer hjem til mig? 

Som sagt er ingen ekspert på sådan noget....

Held og lykke

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 04:24

nope, det findes ikke i forvejen i hele verden...

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 05:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder godt nok som et stort statement at komme med, du tror ikke på noget sted i verden at der findes tatovører som kører ud til folk og tatoverer?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)