Synes også bare du skal prøve. Tænker at det vel afprøves for rimelige midler eller tager jeg fejl? Det kræver jo en bus, arbejdstid, samt en form for reklame om hvornår du er i byen.. Måske du kan lave en deal med nogle lokale aviser mod en banner på din bus?
En person, der vejer 150 kg. synes måske ikke det er så fedt, at sidde nede i en butik hvor andre mennesker kommer. En kvinde bryder sig måske ej heller om, at andre ser man skal tusses på brystet el ved underlivet osv.
En tattoovør er en tattoovør. Om man tusser i en butik el. hjemme hos folk er det samme. Men regner generelt med, at lave aftaler med tattoovører, der arb. i butik, som så gerne vil arbejde efter butikstid.
Ok.. Og mange fans på Facebook. Ingen udgifter til reklame. Lyder sgu godt. Hvis du kommer i nærheden af vejle engang til sommer kunne da være jeg skulle benytte mig af det. Har du et websted egentlig? Helt ved ikke om jeg har overset det, men det ville være en god idé.. Lidt sjovt, for jeg havde virkelig forestillet mig en bus... Jeg krydser fingre for dig ihvertfald :-)