Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samarbejde mellem virksomheder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoes, :)

Nogle der ved hvor man kan få billig og god hjælp til at strikke en kontrakt sammen?

Skal være en kontrakt mellem 2 virksomheder der skal arbejde sammen.

MVH

Kenneth

Bruger dine børn internettet? så prøv Børnefilter på www.børnefilter.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:37

Hvilken branche er det ? 

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 11:44

Internet og software vil jeg tro. Faktisk ikke helt sikker endnu. Vi handler med og levere, samt opsætter software/hardware produkter

MVH

Kenneth

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 12:25

@Kenneth: Det lyder som om I overvejer et joint venture. Det kan du læse mere om her, bl.a. hvilke ting, du skal overveje i jeres kontrakt.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:42

Hej Kenneth

Det kan jeg godt være behjælpelig med. Hvis du vil sende mig din mail og/eller dit telefonnummer, kan vi tage en drøftelse om det?

Mvh

Jørgen

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 12:50

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 13:16

Hej Kristian,

Mange tak for dit svar ... Har dog svært ved at se om det passer præcist på os... altså vi er 2 virksomheder. De har en virksomhed med et produkt de ikke har kunne få ud til kunderne og min virksomhed er så en marketing virksomhed og vi har så lavet en aftale om at jeg skal hjælpe dem med det og hvis vi sammen kan få forretningen igang og den er igang om 1år så ejer vi sammen den virksomhed vi bygger op og hvis det ikke lykkedes for mig at få gang i forretningen så har jeg tjent hvad jeg har tjent og så går vi hvert til sit.. . det mere eller mindre udkastet af den aftale vi har lavet igennem dialog... aftalte at vi skulle have en månedlig indtjening på omkring 10 tusinde kroner og så aftalte vi at det er en succes og så vi lykkedes og dermed bliver jeg så også ejer permanent. Håber du/i forstår :)

Ved ikke om man skal skrive kontrakten således at vi arbejder sammen i det firma vi bygger op (deres) eller om kontrakten skal være mellem 2 virksomheder der arbejder sammen om et fælles mål.. ?

MVH

Kenneth

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 14:03

@Kenneth: Jeg synes det passer meget godt på det du beskriver :-)

Det er op til jer, om I vil stifte et selvstændigt selskab, hvor I deler ejerskabet, eller om I vil strukturere det som et mere formløst samarbejde (i realiteten et I/S). Uanset hvad vil de punkter i linket være aktuelle for jeres samarbejde.

Men hvis du vælger at bruge Jørgen, kan han hjælpe dig med en optimal struktur.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)