Jeg synes du skal trække nogle populære produkter frem på forsiden, så folk helt konkret kan se nogle eksempler på hvad de kan købe. Det gør også at der er mindre klik til et salg :)
havde jeg førhen... men har oplevet at den tekst jeg har der er det folk "altid" spørger om så tror det er vigtigst...
samtidig er populær produkter pænt svævende for mig... for linker jeg direkte til en mobil så skal jeg være sikker på det er den pæneste af den model og ikke den grimmeste.... du ved en chance og så er det hele noget lort.)
så vil holde fast i teksten i midten... dog kan det være jeg vil lave noget karrusel noget i stedet for sidst sete eller en lignende placering..
casper : aner ikke hvad meta titel er:) men gætter på det er noget google top søgning noget... min web mand er igang med at lege lidt med noget søgemaskine optimering... hvis meta titel er det..?:)
Høy : yes skal jeg også have på nu her.
Mikael : Yes der kommer også en blog på i løbet af en uge eller 2....
Jannik : ang. design så synes jeg det er helt fint det jeg har nu... havde faktisk købt et meget smartere et men valgte ikke at bruge det da langt de fleste af mine kunder ikke er de unge smarte og hurtige... det er den lidt ældre generation der vil have det nemt og overskueligt... kan se og høre at langt de fleste af mine mobiler bliver solgt til folk der har en magen til der ikke kan mere eller som vil have en ekstra magen til... derfor tror jeg det er farligt at lave siden for smart så længe jeg "kun" sælger brugte mobiler....
men ellers tak til jer alle og kom gerne med lidt mere!