Den virker fint ved mig ;o) |
Casper Jensen:Den virker fint ved mig ;o)
Ja, den virker tilsyneladende igen nu :)
Måske vi kunne få tråden tilbage til det det handlede om, nemlig feedback?
Med venlig hilsen
John Bakken
Den virker fint ved mig ;o) |
Ja, den virker tilsyneladende igen nu :) Måske vi kunne få tråden tilbage til det det handlede om, nemlig feedback? Med venlig hilsen |
jeg ville oveni sætte rss - feed logo siden , jeg så dette her var jeres feed jeg ville også lave en mini wiki ordbog ligesom amini.dk wiki side lav måske 100 penge ord der svares på og hvergang dette ord kan nævnes siden kan du linke hen til dem , men behøver ikke men jo mere viden på siden , er chancen for andre bare linker til den grundet viden på siden langt større |
Jeg synes der er ved at være så mange blogs og websites omkring hvordan man kan tjene penge online og de har ALLE et kedeligt design. Du har en fin side, men igen så har du et kedeligt design, ligesom de fleste. Ellers fedt indhold. Meget nyttigt ;) |
Jeg forstår simpelthen ikke den her nye trend med "spar penge" sites. Var kravet til konkurrencen sitet skulle handle om det??? Konkurrencen er hård, og der er altså ikke så forfærdeligt meget at skrive om. I forhold til dit site: Hvis man har et website bør det give noget unikt - noget at værdi. I mine øjne er det langt mere "meh". |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Det er jo den klassiske med at når en gør det, følger flokken med. Jeg har også sagt det samme flere gange i trådene at det er sindsygt svært at ranke i den niche og samtidig er der faktisk ikke SÅ mange søgninger om det. Jeg har ikke noget til din side som ikke allerede er blevet sagt, men du burde lave din anchor tekst om i din signatur til det keyword du gerne vil til tops på. FX Tjen Penge (held og lykke) men stadig, det virker bedre end "Min blog om at tjene penge" :-) |
Først og fremmest: Tak for din feedback! :)
Der er gode penge i det, hvis man arbejder lidt for det, det er nok derfor vi er en del der har valgt dette emne. Udover det, så kan jeg også godt selv lide emnet, hvilket gør det lidt lettere at få skrevet nye indlæg.
Der må jeg indrømme at jeg er lodret uenig. Jo, der er noget konkurrence, men åbenbart ikke nok til at det ikke kræver mere end 10 indlæg og lidt linkbuilding for at suse op i Google, regner med at jeg ligger på side 1 med en del keywords, når jeg er på de 20-25 indlæg, i hvert fald hvis den nuværende udvikling fortsætter mindst halv så hurtigt. Med hensyn til indholdet, så har jeg 28 indlæg på tegnebrættet, så det ser jeg ikke som det store problem.
Hvad for nogle slags indlæg, ville du i stedet skrive til en blog, om at spare og tjene penge i stedet for? - Jeg har holdt det meget lige til, og måske, som du siger kedeligt og "meh", men jeg besluttede mig for, fra starten af, at jeg ikke ville skrive fyldindlæg om Danmarks BNP, bare for at have mere tekst på bloggen, men kun have reelle råd, som en gennemsnitlig dansker kan bruge til noget. Med venlig hilsen |
Det var måske ikke en dårlig ide med en Wiki side, tak for ideen Mikael! :) Med venlig hilsen |
jeg ville skrive om spare energi med energi sparepære og køleskabe ,det har dog ikke været oppe vende så meget at du faktisk spare penge ved sparepære synes jeg. dine egne personlig spare tips som en person kan der spares penge ved at spise på billige resturanter de kan ej købe stort ind og vis gør det med frugt og grønt skal de tit smide ½ delen ud , vis køber stort ind . rådene kan være mange familier mod du kan lave en guide man kan finde nogle købe samme med så man ikke smider ud så meget for tit vis køber enkel vare er det dyrt at købe ind. billige steder at træne behøver ikke være fitness centret vi har naturen og strandene og vejene med mere |
Tak skal du have igen Mikael! :) - John Bakken |