Dog er deres support ikke noget at råbe hurra for. |
Men Jeg tænker lidt at, det lidt er ligemeget at det er udenlandske "fans" da, man alligevel ikke kan se hvorfor nogle folk der "synes godt om", eller er jeg helt gal på den?
Dog er deres support ikke noget at råbe hurra for. |
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Jeg vil mene at man godt kan se hvilke folk der synes godt om siden. Dog tror jeg bare ikke at der er mange der gør det. Altså hvis du bare vil have facebook likes for at 'pynte' på din side, så er udenlandske selvfølgelig billige og gode til det formål. Hvis du skal bruge aktivitet, tjene penge, o.lignende, vil jeg klart anbefale danske facebook likes til din facebook side. |
Det er du vel for så vidt ikke, men hvilken værdi har de for din side? Når jeg er i kontakt med andre angående samarbejde af den ene eller anden art, er det aldrig FB-fans, de er interesseret i, men besøgende på hjemmesiden. |
Hvis du har en Facebook-like-box på sin side, kan man se ansigter/navne på folk. Tjek f.eks. like-boxen på min side pengeweb.dk i højre side. Det ville egentlig pynte med lidt flere fans.. Casper: hvordan skaffer du de 800 fans? |
Det er kun admins der der kan se hvem der "Synes godt om" en facebook-sider... - Alexander Baandrup Larsen |
Jeg skaffer fans via store facebook sider, samt min like2watch side - Wazzo.dk. |
Fik ikke forklaret mig godt nok før, undskyld. Nu tænker jeg naturligvis for at få en facebook side til at se lidt kønnere ud, folk vil hellere like en side med 1000 likes, end med et par stykker. Så jeg tænker hvis du køber sådan 1000 fans for 80kr, og så bagefter prøver at henvende dig til rigtige fans. - så er de 80 kr ikke så dårligt givet ud er de? - er helt grøn på det her område, det blandt andet også derfor jeg skal til at læse alle thomas ekspert tips om facebook. Fortsat god dag! |
De profiler der liker ens side når man køber likes er falske og har ofte intet profilbillede. Derfor bliver de aldrig vist i ens like boks... - Alexander Baandrup Larsen |
Sådan havde jeg det også i starten, men hvis man har en høj indtjening bliver de rigtig søde! :) - Alexander Baandrup Larsen |