Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil skaffe dig 1000 ÆGTE followers / likes på din Facebook hjemmeside!

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

det burde man da også selv kunne klare sende mail til at alle kunder de kan likes ens facebook side de skal følge denne side 

have linket på egen side 

være aktive egen facebook side

levere den perfekte service over kunderne 

er det ikke det bedste man kan gøre for at få relevante fans på sin facebook side

andre gode råd til relevante fans har i dem , dette her var i hvert fald mine råd , ved at få relevante fans til sin facebook side

Det er også helt korrekt... Det er sådan man får de gode likes! Og det er sådan man bør håndtere facebook. Det andet er bare en nem måde at blive skubbet meget meget meget lidt igang :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:

Mikael christiansen:

det burde man da også selv kunne klare sende mail til at alle kunder de kan likes ens facebook side de skal følge denne side 

have linket på egen side 

være aktive egen facebook side

levere den perfekte service over kunderne 

er det ikke det bedste man kan gøre for at få relevante fans på sin facebook side

andre gode råd til relevante fans har i dem , dette her var i hvert fald mine råd , ved at få relevante fans til sin facebook side

Det er også helt korrekt... Det er sådan man får de gode likes! Og det er sådan man bør håndtere facebook. Det andet er bare en nem måde at blive skubbet meget meget meget lidt igang :)

- Alexander Baandrup Larsen 

super jeg takker desværre fungere plus stjerner ikke lige nu kan jeg se så her er fem plus stjerner fra mig for dette her super svar Star StarStarStarStar

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)