Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Morgen-netværksmøde på Baresso Strøget onsdag d. 7. marts

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du lyst til at mødes med os og sludre hyggeligt om hverdagssituationer som iværksætter og selvstændig?

Vi sludrer løs og udveksler erfaringer. Du får tips & tricks og mulighed for at sidde over en kop kaffe sammen med andre Aminoer. Faktisk en ren win-win-situation :o)

Har du lyst til at mødes med os, er det lige op ad vindelrappen i Baresso og så til højre. Der er ingen tilmeldingstvang, men det er rart at få et indtryk af, hvor mange vi kan forvente, så giv dig gerne til kende ved lige at skrive nedenfor :o)

Ses vi? :o)

NB! Det er Baresso lige ved Jorcks Passage på Strøget (Vimmelskaftet), tæt på Gammel Torv. Kl. 9-11.

Kig også under Events.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44

Hej Aminoer.

Jeg skal bare minde om, at det er i morgen onsdag d. 7. marts vi mødes til morgenkaffe på Baresso.

Har du lyst og lejlighed, så er du meget velkommen i vores selskab...

Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  FÜRST Advokatfirma Skrevet kl. 12:27

Hej Poul

Jeg vil meget gerne kigge forbi til netværksmøde i morgen. Jeg kan dog først være der ved 10 tiden.

Jeg har selv tidligere været iværksætter, og vil gerne møde andre.

Vi ses imorgen.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 12:41

Jeg dukker naturligvis trofast op :)

Mvh. Kristian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58

Vil lige opsummere dagens morgenmøde på Baresso på Strøget i Kbh.

Vi nåede op på 13 deltagere, ny rekord, så det ser ud til, at rygtet om kaffen og hyggen breder sig. Det er jo udmærket.

Susan Vestergaard, som har kontor i Videnshuset, medbragte nyeste nummer af Iværksætteren fra DIF. Susan har egentlig ikke tid mere til noget som helst, fordi hun gør det så godt med regnskaber, at kunderne driver rovdrift på hende, men morgenkaffe på Baresso med os andre, det VIL hun altså ha'!

Tina Møller, Chokolade-hex.dk, havde endnu engang smagsprøver med på sin gode håndlavede chokolade, nam-nam! Ka' godt anbefales...

Javed Aslam deltog og fortalte meget spændende om, hvordan han har bygget firmaer op. Et enkelt nåede op på 20 medarbejdere og en "pæn lille" omsætning på 80 mio kr!

Michael Pausgaard, Dansk Skrid Sikring, fortalte om et nydannet joint venture med Jysk Skrid Sikring, hvor SafeWalk er lanceret som et nyt produkt, hvor gulve og underlag gøres skridsikre. Et rigtigt iværksætter-eventyr, som på rekordtid er skudt op.

Næste morgenmøde er som sædvanligt første onsdag i måneden, dvs. onsdag d. 4. april.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:03

Hej Poul

- tak for sidst og ser frem til det næste morgenmøde d. 4 april...

Godt med udveksling af visitkort og de er blevet brugt weekenden over.. Yes

mvh.

Michael Pausgaard

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)