Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hvad er det?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for linket

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:24

Hvor er det rart med så mange gode råd fra Aminoer. Jeg har nu hentet denne XENU samt 404 redirect...

Jeg sat 404 redirect til automatisk, men syntes ikke at kunne se hvor jeg skal sætte den til 20 som anbefalet af dig Kim -endnu engang tak for din hjælp. XENU har jeg downloadet og kørt og får så et overblik over mine links....

Når det nu er skrevet, hersker der en kende forvirring hos mig. Jeg er helt ny i dette med linkbuilding interne, externe links, døde links etc. og tænker nu:

Er der en Amino, der vil forklare mig hvad jeg skal stille op, med de døde links, som jeg har fundet og give et råd til hvordan jeg kan holde styr på mine gode links?!Big Smile

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:38

Cher Pedersen:
Jeg sat 404 redirect til automatisk, men syntes ikke at kunne se hvor jeg skal sætte den til 20 som anbefalet af dig Kim -endnu engang tak for din hjælp. XENU har jeg downloadet og kørt og får så et overblik over mine links....
inde under indstillinger -> 404 redirected -> options kan du sætte en minimum match score, det er der du skal sætte den... et tal mellem 10-20 er fint i de fleste tilfælde, dog skal du under indstillinger -> 404 redirected -> Captured 404 URLs. lige holde øje med om der opstår nogle 404 sider. og gør der det, kan du sætte tallet ned og trykke på den der giver en 404 side og så se om den 301 redirecter i stedet for.

Cher Pedersen:

Når det nu er skrevet, hersker der en kende forvirring hos mig. Jeg er helt ny i dette med linkbuilding interne, externe links, døde links etc. og tænker nu:

Er der en Amino, der vil forklare mig hvad jeg skal stille op, med de døde links, som jeg har fundet og give et råd til hvordan jeg kan holde styr på mine gode links?!Big Smile

Det kommer an på hvad du mener med døde links, mener du eksempelvis links på din side som peger til eksterne døde sider, eller mener du links som peger internt til døde sider, og hvilke interne links er der tale om. er det 404 fejl de giver, 301, 500 eller andet.

De interne døde links, der skal du typisk finde de links i dine indlæg og på dine sider som peger på den døde side, og så enten fjerne linket eller rette det så det ikke er dødt mere. kan du ikke gøre noget skal du 301 redirecte den døde URL, hvilket du kan gøre under: ndstillinger -> 404 redirected ... nede i bunden kan du oprette manuelle redirects. i de fleste tilfælde er det en 301 redirect du skal lave.

ellers lav en yderligere justering i den automatiske redirect, så tallet bliver endnu mindre.

i eksterne links, altså links som linker ud fra din hjemmeside til andre hjemmesider, der skal du rette linket eller fjerne det, så det ikke er dødt mere.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:54

Hej Kim

Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvor eksakt det er, jeg går ind og retter i disse links, man kan vel kalde det halv blank Smile. Det er en ny og spændende verden for mig...med alle de her links...

Var inde og tjekke gennem Google's værktøjer, der står nogle gamle døde links blandt andet fra Livezilla, jeg brugte deres software til chatfunktion på min side, med det kedelige resultat at jeg blev hacket gennem chatten.....og derved selvfølgelig fjernede den funktion. Hvordan slettes eller rettes de links??

Venlig hilsen

Cher Pedersen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)