Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iphone-5.dk - Hvem vil være med?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Robert Kronberg:

iphone-version-5.dk er ledigt, samt en masse andre.

Og hvad så? iPhone-5.dk, og iPhone5.dk, er naturligvis de bedste domæner du kan få fat i når du vil eje en hjemmeside omhandlende iPhone 5. Såfremt du ikke bliver sagsøgt, eller får en henvendelse fra Apple, som vil have domænet - Det er en ricisi der skal overvejes.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:51 | Låst

Det er forresten også iphones5.dk og iphones-5.dk ...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:52 | Låst

Hej Jonas,

Det har jeg ikke forstand på, men jeg er enig.

Hilsen, Robert

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 21:03 | Låst

I øvrigt er iphones6.dk også ledigt for den hurtige, inden jeg køber det og sælger det til dig ...

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:11 | Låst

Hold jer nu væk fra trademark-domæner. At basere en forretning på det nævnte domænenavn er ikke så fornuftigt.

Hvis i dukker op i Apple's radar kan i miste jeres domænenavn. Dermed har i både spildt al jeres tid og kræfter, men også i bedste fald, mistet jeres fremtidige indtjening og i værste fald kan I risikere at betale erstatning til Apple.

Og please, lad nu være med at kommentere med "Hva' har du indhaleret!? Der er så mange andre der anvender iphone i deres domænenavn bare se på... blablabla".

Start seriøst, vælg et andet domænenavn.

Kommer snart...

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:18 | Låst

Hej Jonas.

Jonas Emil Hansen:
Jo, jeg læser hvad du skriver, men du læser vist ikke hvad det er jeg skriver, for det jeg skriver er at det ikke er en så slem "forbrydelse

Hvor skriver du noget om forbrydelser. Jeg har åbenbart ikke styr på det, så vær venlig at oplys mig....?!

Jeg prøver lige igen, denne gang skåret ud i pap, så håber jeg du forstår min pointe.

Du, Jonas Emil Hansen, snakker om ulovligheder og forbrydelser! Jeg snakker om etik og moral, i et forum der er lavet og skabt for at hjælpe og støtte hinanden!

MIN holdning og mening er at trådstarter overtræder helt klare "regler" og "etik/moralkodeks" man BURDE overholde i et forum af denne type!

Ovenstående er MIN holdning og du har tydeligvis en anden.

Jeg anmelder ham selvfølgelig til admin, af grunde der giver mening for mig. Hvor vidt du er enig, kunne i øvrigt ikke bekymre mig mindre.- Med al respekt!

Dbh

Mads

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 21:20 | Låst

Ja, selv Wordpress Danmark måtte ændre domæne-navn ...

www.hotmail.dk blev i sin tid hurtigt lukket af Microsoft.

Hilsen, Robert

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:35 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle,

Denne tråd er kommet lang væk fra sit oprindelige formål og det tjener vist ikke nogen noget godt at lade den køre videre - så jeg har låst tråden.

Jeg vil opfordre trådstarter til at oprette en ny tråd såfremt han ønsker emnet behandlet (igen).

Samtidig vil jeg, helt generelt, opfordre alle til at undlade at afspore debatten, med indlæg der ikke "går efter bolden".

Som en yderligere, og helt generel information, kan jeg oplyse at det ikke strider mod Aminos regler at oprette flere brugerkonti, det kan der være mange gode grunde til at gøre.
Det er dog ikke god stil, eller i tråd med retningslinierne, at bruge flere konti til at "buste" et salg eller et projekt, ved at bruge flere profiler til at "diskutere med sig selv". I dette tilfælde har jeg valgt at lade tråden blive stående (låst), brugeren er "afsløret" og det er et fint eksempel på hvordan man ikke skal gøre.

Og til slut vil jeg bede alle de involverede om at stoppe med at misbruge stjernesystemet, det skal bruges til at bedømme kvaliteten af indlæg, ikke om man synes om projektet, emnet eller den bruger der skriver indlægget.

God aften
/Brian 

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)