Hej alle,
Denne tråd er kommet lang væk fra sit oprindelige formål og det tjener vist ikke nogen noget godt at lade den køre videre - så jeg har låst tråden.
Jeg vil opfordre trådstarter til at oprette en ny tråd såfremt han ønsker emnet behandlet (igen).
Samtidig vil jeg, helt generelt, opfordre alle til at undlade at afspore debatten, med indlæg der ikke "går efter bolden".
Som en yderligere, og helt generel information, kan jeg oplyse at det ikke strider mod Aminos regler at oprette flere brugerkonti, det kan der være mange gode grunde til at gøre.
Det er dog ikke god stil, eller i tråd med retningslinierne, at bruge flere konti til at "buste" et salg eller et projekt, ved at bruge flere profiler til at "diskutere med sig selv". I dette tilfælde har jeg valgt at lade tråden blive stående (låst), brugeren er "afsløret" og det er et fint eksempel på hvordan man ikke skal gøre.
Og til slut vil jeg bede alle de involverede om at stoppe med at misbruge stjernesystemet, det skal bruges til at bedømme kvaliteten af indlæg, ikke om man synes om projektet, emnet eller den bruger der skriver indlægget.
God aften
/Brian