Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billy's Billing vs E-conomic

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Vi er en nystartet virksomhed, som står og mangler et overskueligt og funktionelt regnskabsprogram til ca. 1000 faktureringer?

Vi har umiddelbart kigget på Billy's Billing og E-conomic.

Har I nogle erfaringer med disse regnskabsprogrammer? Kan I anbefale en af dem?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke erfaring med hverken billy's billing eller e-conomic, men jeg har haft e-moms det sidste års tid - og jeg er rigtig tilfreds. Designet er meget simpelt og det er nemt at bogføre og sende fakturaer. Derudover er der SUPER hurtig support, og systemet bliver hele tiden opdateret og vedligeholdt (imodsætning til mange andre små regnskabsprogrammer). 

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hansen19.

Vi kan helt klart anbefale dig at bruge Saldi.

Saldi er en nem og overskuelig løsning.

Du skal ikke installere programmer, da du bruger din webbrowser. Du har automatisk sikkerhedskopiering, Du kan også selv ud- og indlæse sikkerhedskopier, Dine data er placeret i et sikret datacenter med døgnovervågning året rundt, Systemet opdateres hele tiden automatisk til nyeste version, Der er krypteret adgang med certifikat g en super support, som du kan ringe til kvit og frit.

Du kan afprøve programmet ganske gratis via hjemmesiden som er www.Saldi.dk

Her vil du også kunne læse om alle de andre ting som Saldi er gode til.

Mvh Sarah

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hansen,

Det er lidt et spørgsmål om hvad du har brug for af funktionaliteter på den ene side og så det "feel" du får når du arbejder med programmet. Det skulle gerne både være funktionelt og rart at arbejde med sit regnskab.

Du er naturligvis velkommen til at kigge forbi e-moms.dk og se om det skulle være noget.

God Vind!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Billy's Billing (Billig Billing) er ikke så tosset. Prøv frem :)

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hansen, 

Jeg har tidligere anvendt e-conomics, hvilket fungerer fint når du først har fundet ud af, hvordan det fungere og sat det rigtig op. Det tog sin tid og jeg måtte have hjælp af en revisior ven. Jeg har selv omkring 1.000 bilig om året og jeg valgte at skifte til e-moms.

Efter 5 min. var jeg i stand til at bogføre selv og det kører lige ud af lande vejen. Deres support er super hurtig og jeg har sågar fanget dem på telefonen søndag aften.

Jeg kender ikke Billy billing.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SarahAa:

Hej Hansen19.

Vi kan helt klart anbefale dig at bruge Saldi.

Saldi er en nem og overskuelig løsning.

Du skal ikke installere programmer, da du bruger din webbrowser. Du har automatisk sikkerhedskopiering, Du kan også selv ud- og indlæse sikkerhedskopier, Dine data er placeret i et sikret datacenter med døgnovervågning året rundt, Systemet opdateres hele tiden automatisk til nyeste version, Der er krypteret adgang med certifikat g en super support, som du kan ringe til kvit og frit.

Du kan afprøve programmet ganske gratis via hjemmesiden som er www.Saldi.dk

Her vil du også kunne læse om alle de andre ting som Saldi er gode til.

Mvh Sarah

Ikke fordi jeg betvivler Saldi som regnskabsprogram, men en anbefaling som kommer fra en nyoprettet bruger, og er så teknisk, lugter lidt af en ansat hos Saldi der giver en anbefaling :)

Jeg har brugt economics igennem mange år, og det har ikke rigtigt udviklet sig brugerflademæssigt siden 2004, hvilket er lidt synd, da det altid har haltet. Billys billing har jeg hørt gode ting om, men deres grafik udstråler bare meget pop og lidt for lidt seriøsitet (efter min smag). Men det virker til at de har lagt meget arbejde i at gøre tingene nemme og forståelige. Så hvis jeg skulle starte forfra idag, så ville jeg nok vælge Billys Billing.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har delvist ret. Jeg er dog ikke ansat hos Saldi. Men jeg er bekendt.

Jeg har netop startet firma op sammen med min mand, og der har jeg med regnskabet at gøre, og bruger netop Saldi. :)

Derfor denne anbefaling.

Mvh Sarah

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger BIllysBilling - det virkelig nemt og simpelt!

Jeg kan huske da jeg startede at jeg ikke kunne finde rundt i de jungler der med alle de regnskabsprogrammer og deres funktioner.

Uden tvivl der er nogle regnskabsprogrammer der er meget meget mere avanceret osv.

Men med BillysBilling kan du lave det du skal bruge, fakturaer, regninger, moms. Regnskaber, den laver det hele for dig. 

Så for en "mindre" virksomhed er det et perfekt program!

Dog lidt træls med Webshop at hver gang jeg får en ordre, skal jeg ind i programmet og lave en faktura der også - men de er ved at lave, så man kan få det direkte integreret.

Smart : -)

Jeg kan klart anbefale det!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tusinde tak for jeres hjælp. Det var rigtig brugbart

- Hansen19

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)