Mange står dagligt i kø for, at kunne få en lejebolig. Nu kan man finde en lejebolig el. finde sin nye lejer helt gratis. Ingen mellemled el. annoncehajer. Folk finder bolig på tværs af venne-netværk.
Kunne du ikke tage at skille dem der søger fra dem der tilbyder?? Evt ved at lægge dem i mapper... for at gøre synligheden optimal i forhold til gruppens navn...
Bliver det ikke noget frygteligt rod at finde rundt i, med mange forskellige tråde om diverse boliger eller ?
Hvis siden blev sat op eksternt, således det egentlig blot var boligportalen integreret med facebook, hvor der var adskillige muligheder for sprede på de sociale medier, så kunne det godt blive en succes :)
jeg udlejer jævnligt lejligheder og det virker ikke efter hensigten fordi man netop får 50 henvendelser og når folk ikke har betalt for at søge er de ikke ligeså opsat på at finde en lejlighed. Igennem boligportaln kan jeg få 700 opkald/henvendelser facebook giver kun de 50-80 dvs det lille beløb på 200 pr md er godt givet ud:)
jeg synes at du skal lave det som et åben gruppe dvs , for jeg personligt... mister interesse hvis jeg sal anmode om venskaber osv...men det er da en god ide!