Hvis Michael, grundlæggeren, stadigvæk på nogen som helst måde er med vil jeg råde dig på det kraftigste til at trække dig fra Dubli - og få så mange af dine investerede penge med som mulig.
Skandalen med Dubli mundede ud I at den kære grundlægger rejste væk, gik under jorden og lod deres investorer, samarbejdspartnere og forhandlere stå med hele tabet samt skraldet.
Hvis du ikke har hørt om hele den episode der sørgede for at 60% af forhandlere og investorer vente Dubli ryggen, så må du igang med lidt mere dybtegående hjemmearbejde.
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Tak for det Rasmus, så står jeg ikke alene :) Men ja. Skynd dig ud af det, inden du bliver skuffet!!
Jeg undlader at svare på anklagerne af mit første indlæg, efter som Rasmus Lykkes indlæg forklarer mit udgangspunkt.
Hej Alexander
Rasmus kommer med decideret facts omkring Dubli. Du går ind og kalder andre for pyramidesalg og snakker om hæderlighed. Det syntes jeg da bør følges op med facts.
Ja du kan selvfølgelig google et firma og finde skidt, men DE folk der bruger deres forretnings"øjne", kigger nok mere på sites som Børsen, Forbes, InvestorNyt, The Montley Fool, Bloomberg osv. fremfor en eller anden hjemmedyrket website fra folk der gav op fordi de blev lovet mio uden at gøre noget...Hvorfor TROR DU at Bill Gates siger at skulle han starte forfra, så var det ved hjælp af Network Marketing? Hvorfor TROR DU at Warren Buffet og Robert Kiyosaki roser forretningsformen?
Dette er ikke et indlæg for at "prøve at overbevise dig", men mere blot lidt "bitching" over alt det vås der lukkes ud
Dette er ikke et indlæg for at "prøve at overbevise dig", men mere blot lidt "bitching" over alt det vås der lukkes ud
Martin - jeg forstår sgu godt Alexander!
På et tidspunkt forsøgte jeg også at undgå pyramidesalg, men jeg droppede det efter et par dage, da det var pisse svært ikke at kunne gå i banken, handle i Føtex, købe legetøj til ungerne og have en internetudbyder.
Faktisk prøvede jeg også at undgå boligmarkedet pga. de mange svindlere, bolighajer og konkursryttere - men familien synes det var pisse koldt at sove i parken, så nu har vi droppet det igen.
På et tidspunkt forsøgte jeg også at undgå pyramidesalg, men jeg droppede det efter et par dage, da det var pisse svært ikke at kunne gå i banken, handle i Føtex, købe legetøj til ungerne og have en internetudbyder.
Faktisk prøvede jeg også at undgå boligmarkedet pga. de mange svindlere, bolighajer og konkursryttere - men familien synes det var pisse koldt at sove i parken, så nu har vi droppet det igen.
Allan Allan....altså...
Jeg har intet imod skeptiske folk, og man er yderst velkommen til at "skyde" løs på min forretning, men selvfølgelig ikke uden at vide hvad dælen min forretning er.
Nej, jeg har intet imod pyramidesalg. Jeg har selv været interesseret i at være "partner" for LR, men hoppede fra eftersom at det ikke kan betale sig i sidste ende, vil jeg tro. Generelt vil jeg selv holde mig fra de her pyramide-strukturerede forretninger.
Da jeg skrev at Jan skulle finde sig noget mere hæderligt, var det med henblik på det efterfølgende jeg skrev om Dubli's ledelse.
Da jeg skrev at Jan skulle finde sig noget mere hæderligt, var det med henblik på det efterfølgende jeg skrev om Dubli's ledelse.
Tak fordi du lige uddybede. Jeg er nemlig selv LR-partner, så jeg synes jo det var lidt tarveligt at blive sammenlignet med Dubli, hvis det vitterligt er rigtigt, at stifteren er en bandit. :-)
Er du sikker på, at du har fået en grundig gennemgang af forretningsmuligheden? Man behøver jo ikke at køre forretningen som pyramide-struktur for at tjene penge.
Hvis du vil have en anden indgangsvinkel til forretningen er du velkommen til at kontakte mig.
Nu var det heller ikke for at hænge nogen ud, og vil meget gerne undskylde hvis jeg har trådt nogen over tæerne :) min anklage var kun rettet mod Dubli, pga. den omtalte svindel.
Jeg takker pænt nej til dit tilbud, men held og lykke med det! :)
Nu var det heller ikke for at hænge nogen ud, og vil meget gerne undskylde hvis jeg har trådt nogen over tæerne :) min anklage var kun rettet mod Dubli, pga. den omtalte svindel.
Jeg takker pænt nej til dit tilbud, men held og lykke med det! :)
Helt i orden.
Jeg blev dog lige inspireret til et indlæg - så hvis du læser det, er det altså ikke møntet på dig - men blot inspireret af dig.