Jeg er meget ked af hvis jeg har sat mig i den forkerte kategori, men i så fald undskylder jeg. og hvis det ikke er særligt godt skrevet beklager jeg også meget. Er ny på siden. :-) Nå, men jeg har to spørgsmål til jer fordi jeg har en ny hjemmeside i tankerne. Ser du, jeg fandt et WordPress Plugin, Topic Storm, som jeg måske køber, men først skal jeg lige have svar på et par ting. Selve idéenSelve idéen er at købe et nyt .com domæne og sætte dette 'Topic Storm' plugin ind på siden, og bare lade den køre i et par måneder. Jeg har hørt at man kan opnå mange besøgende. Men så tænkte jeg også her i dag om man ikke kunne sætte et par AdSense annoncer ind. Og det jeg mener her er om hvis en fra fx USA kommer ind på siden. Vil han så se engelske annoncer, hvor vi ser danske? Og tror i at der er penge i det? Jeg har hørt at der var en der fik omkring 7000 unikke besøgende, men tror i der kan komme penge ud af det? Nu mener jeg ikke flere tusinde, men måske i hvert fald omkring hundred kroner månedligt? Igen hvis det er dårligt skrevet er jeg ked af det. Er kun 12 og er ny på siden. :-) |
Hvis penge er nemme at lave, er det også tit fordi der er en hage. Og du kan sikkert lave penge ved hjælp af ovenstående plugin, men hvordan vil du lave seo? Det nytter jo ikke noget at din side er fuld af materiale hvis ingen finder det.
Så hvis du vil lave penge på en hjemmeside har du i mine øjne to muligheder:
1. sæt dig godt ind i optimering til google, hvordan du opsætter en side for bedst mulig indtjening. Det burde der ligge en del gode blogs og ebøger om online.
2. skriv en blog om noget der interesserer dig, og hold dig til et emne, så det blive en nicheblog, så kan du måske hive besøgende ind, ved at være en af de få som skriver om netop det emne, og derved opbygge erfaring, du kan bruge til senere at lave penge.
Jo merer du gør for at dygtiggøre dig, jo større er chancen for at tjene penge, men oftest kommer de først senere, så du skal være klar på at arbejde hårdt i en periode, for så senere at høste overskuddet som måske, måske ikke står mål med indsatsen.