Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Malware på wordpress blog?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har de sidste dage bøvlet med security shield malwaren der nu 3 gange har forsøgt at installerer sig påmin computer. Den ene dag lykkedes det, hvilket medførte en del timers arbejde med at få den fjernet igen.

I dag dukker den så igen, i samme øjeblik som jeg klikker ind på min wordpress blog, men er det tilfældigt, eller kan den have inficeret min blog, også angribe mine besøgene?

I går arbejdede jeg på siden en hel dag, uden at det skete, og google webmaster tools siger at der ikke er opdaget malware på siden.

Er der nogen som ved mere om dette?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:07
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 23:23

Vil sige at den bedste løsning ville være en gendannelse af PC'en.

Så er du på den sikre side :-)

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Fra  Beruf Skrevet kl. 10:23

Google har ikke opdaget en inficering på opture.dk: http://www.google.com/safebrowsing/diagnostic?site=opture.dk. Det betyder selvfølgelig ikke nødvendigvis at siden er sikker, så jeg ville også, som Andreas Linde foreslår, installere Better WP Security.

Derudover ville jeg starte PC'en i fejlsikret tilstand -> scanne med antivirus + Malwarebytes -> gentag indtil renset. Held og lykke Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)