Jeg fatter simpelthen ikke, at nogen kan være så dumme
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Det vil faktisk ikke undre mig hvis der er nogen som har hoppe på netop denne mail.
For 2 dage siden modtog jeg et brev fra en advokat fra Afrika hvor jeg havde en slægtning som døde og efterlod mig et par millioner.. DOH
Svar
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Mala
Skrevet
27-02-2012 kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Videresend mailen til: phishing@nordea.dk
Det opfordre Nordea til at man gør, så de er informeret omkring de bølger der kommer af disse mails.
Svar
Fra Dronninglund
Tilmeldt 1. Jun 11
Mads Larsen
Skrevet
27-02-2012 kl. 20:51
Svar
Ja det er simpelthen utrolig så heldig man er nogle gange. Jeg modtog i sidste uge en mail med mit livs chance, den var såmænd fra selveste David Beckhams manager som ville overføre 12 millioner pund til mig fra fodboldstjernen blot skulle jeg donere halvdelen af pengene til velgørenhed, og jeg kunne beholde de sidste 6 millioner som tak da han ikke selv har tid til at donere dem. Herefter skulle jeg bare give mine konotoplysninger, og wupti 12 mio. pund på bankbogen..
Det hele skrevet i et engelsk, som ville have været bedre tjent google translate frem for dette..
- God aften / Mads :)
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Videresend mailen til: phishing@nordea.dk
Det opfordre Nordea til at man gør, så de er informeret omkring de bølger der kommer af disse mails.
Nemlig, så kan Nordea varsko videre, og gå til Politiet med det...:)
Fik også en tidligere i dag, sjovt nok med afsender dkdk@dkdk.com
Fra: Nordea Bank dkdk@dkdk.com Sendt: 27. februar 2012 14:48 Til: René Koluda Emne : Du har 1 ny besked !
Kære kunde Nordea Du har 1 New Security besked! Du har modtaget denne fil, fordi din Nordea konto er blevet midlertidigt suspenderet. Klik her for at løse problemet ---> http://ercboxoffice.com/dkbnk/index.htm Tak fordi du bruger Nordea Copyright 2012 Nordea
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
jeg har også fået flere , både skat .dk og nordea.dk tit skriver de med en google mail det gennemskuer man straks som snyd
Svar
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
ja præcis de samme mails modtager jeg mystisk endeligt.....at de ikke bliver lukket
Svar
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Noooj, nu må jeg da lé de er da ikke helt professionelle, men der er sikkert nogle der hopper på den her i verden. syndt for dem </Dizzle>
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-02-2012 kl. 00:10
Svar
Det har lige været fremme i nyhederne at der var 8 kunder, der var hoppet i på en ligende scam. Jeg tror det var Danske Bank, men er ikke sikker.
Banken dækkede kundernes tab og Nemid fik skylden.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-02-2012 kl. 00:20
Svar
Hej,
Det er det også med Paypal og Dansk Bank kunder :s
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Dinesan
Fra
TieMan.dk
Skrevet
28-02-2012 kl. 00:21
Svar
Jeg har fået samme mail, men sjovt nok har jeg ingen Nordea konto. Så man kan kun le af dette :)
Svar