Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg af med mine varer hurtigst muligt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kimros1:

Det er mit første produkt. Det er et produkt som allerede er på markedet.

I metro koster det 70 kr uden moms, og jeg kan købe det samme produkt for 10-12 kr hjem.

Kan jeg derefter bare gå fx til metro og lave en salgstale? 

Hvis metro kan købe produktet 10 kr billigere og sælge det til samme pris,

Hvad vil mine chancer så være?

Dine chancer er stort set nok lig 0.

Metro er ikke hvemsomhelst, og det er nok kun Dynelarsen som er en bedre indkøber på det europæiske marked.

Jeg har læst tråden igennem, og hvis din indgangsvinkel til business alene er penge og du på den måde jonglerer med ubekendte faktorer som du skriver, så vil du nok aldrig vinde. Jeg vil tillade mig at antyde at du intet kendskab har til Metro eller deres indkøbere/strategier/vaner. Du kan være mere end sikker på i almindelighed, at hvis produktet er vigtigt for Metro, så betaler de ikke mere end du kan få varen til. Og derudover er det ikke nemt at komme ind med et noname produkt med mindre det er et produkt som der tilsvarende findes i Dansk Supermarked og som Metro ikke har, så er det nemt at komme ind.

Men gør mig til skamme, og ring til deres indkøber i Glostrup i morgen kl.08.30, så får du klart svar, men husk at interesse ikke er det samme som ordrer. Og vær opmærksom på fragtraterne er stigende fra Østen.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:17

For nogle år siden arbejdede jeg i en mindre virksomhed i København, hvor vi solgte ram til bærbare computere til metro, selv om vi ikke var distributører, men forhandler/butik. Salget var baseret på godt benarbejde fra en sælger i virksomheden, som jævnligt besøgte metro. Vi var i familie med en ram importør, men der blev hævet god avance i begge led.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:28

Metro var iøvrigt lidt specielle at handle med. De undersøgte markedsprisen bestemte en pris og sendte en ordre på fax. Så havde vi X tid til at bekræfte og Y tid til at levere.

Prisen var som regel aftalt med vores sælger, men han havde aldrig en ordre med hjem.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)